Friday, February 1







من باز هم تاکید می‌کنم : آقاجان !‌عزیزمن ! یک سری مسائل آدمیزاد ... هر آدمیزاد !... به خودش مربوطه ... فقط خودش !... منجمله ـ اوقات بیکاریش می‌خواد بخوابه یا بشینه پشت کامپیوتر ـ اینکه دوست داره پارتنرش لاغر باشه یا گوشتی ـ اینکه چه غذایی دوست داره ـ چه لباسی دوست داره

اینکه می‌خواد چندتا لامپ از لوستر احمقانه اتاقش روشن باشه !!!!!!!! ـ

عجب گیری کردیمآآآ ! در اقتصاد این مملکت *خمی نمیشه هم رفت پادگان هم درس خوند و هم " کار " کرد و اگه بشه هم فرقی نمیکنه چون با اون حقوق نمیشه رفت یک خونه اجاره کرد و سایر هزینه‌های زندگی رو داد و درنتیجه تا پایان سربازی باید این مسخره بازیها رو تحمل کرد ! ـ


  • نتیجه‌گیری منطقی : نور اتاق کمه ؟؟؟ ............ به جهنننننننننننم !!!!!!!! ـ

    ـ




  • √جوابیه


  • آوین‌جان دروغ نگم نمیدونم فرمولش چیه
    من این مراحل رو طی می‌کنم
    الف ـ تصمیم می‌گیرم
    ب - میرم یکجای کم سروصدا و ترجیحاً بی‌رفت و آمد
    ج ـ چیزایی که می‌خوام رو می‌بینم
    ولی با توجه به اختلاف سن من و تو میشه گفت به سن ربطی نداره


  • راننده‌تاکسی‌جان میدونم فیـ.لـ.ترم فقط نمیدونم چرا ؟؟؟


  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home