Sunday, January 20








هر وقت که مسابقات والیبال زنان رو می‌بینم دپرس میشم ! ... مثل وقتی که هوس کرده بودم با یک إلف رابطه داشته باشم ؟؟؟ از اونا که کمر باریکی دارن و ... ـ







کی زنها میخوان یاد بگیرن با ماشین برن خیابون پسر تور کنن ببرن خونه خالی ؟؟؟!!!!!!ـ


ـ





  • نتیجه‌گیری اخلاقی : مهم نیست ... هنوز امیدوارم آدم بشم !ـ

  • نتیجه‌گیری غیراخلاقی : برابری زن و مرد !ـ




  • جوابیه


  • سحرجان آخون... یک روحانی وارسته ( چشماتون قشنگ میبینه ! ) ممکنه زیر "سه نقطه" بمونه ولی زیر حرف نمیمونه و شده حدیث موسی و شبان رو به دی‌ان‌ای ربط بده یک چیزی میگه حتی اگه هیچ ربطی به دهه فجر نداشته باشه !!!!!! و متاسفانه من خیلی شجاعت گفتن اینطور حرفها رو در ملا عام ندارم ... اگه نه ؟! به زبون باشه کاری می‌کردم بره دیگه روش نشه برگرده به دانشگاه و با دانشجو جماعت اونم از نوع بچه تهرون کل بندازه !!!ـ



  • سپیده‌جان میگم ایام ایام عزیزیست و ثواب داره آدم فیلم قشنگی دید به یه آدم دیگه مثلاً من بگه که منم ببینماآآآآ ... مثلاً تو هم به من بگی فلان فیلم خوبه ... من هم مرسی



  • آوین‌جان یه موقع برداشت نکنی که دارم میگم همین که من میگم ! نه بخدا ... حتی راجع به حرفهای من هم فکر کن ... منظورم اینه که الان همه چیز شده تبلیغات و شعار ... مثلاً خودتو بکش یک بچه پنج ساله که ه رو از ب تشخیص نمیده ، راضی کنی بجای چیپس ، نخودچی کیشمیش بخوره ... آدم عاقل و بالغش هم این روزا بدون توجه به مضرات چیپس و فواید کشمش همینطوره وای به حال ... هیچکس برای خودش فکر نمیکنه ... همه میخوان ببینن بقیه چیکار میکنن ... روزمره ـ زندگی ـ کار ـ معنی خوشبختی ... از خودت بپرس در چه صورت از زندگی لذت می‌برم ... چیا میخوام ... برای چی میخوامشون ؟؟؟ ... و میخوای باور کن میخوای نه ولی باور کن برام مهمه تو واقعاً خوشبخت باشی به عنوان دوست من ... نه اینکه وعظ کنم ... اگرچه وعظ زیادی میزنم
    :D



  • راننده تاکسی عزیز در یکی از مراحلش چند دختر زیبا و آره و اینا به بهانه آره و اینا میبرنت خونشون و ازت میخوان لباساتو در بیاری و ... و ... و ... البته درهرجای بازی میتونی هر زنی رو لخت کنی ... فقط قبلش باید بکشیش ! ... این تنها نقطه ضعف بازیه که از جهان واقعی جداش میکنه ... ووووو البته این مساله باعث میشه من احساس کنم این خود من هستم که دارم بازی میکنم !!!!!!!!!!!! ـ


    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home