Monday, January 14




بسیج لشکر مف ... مخلص




خیلی باحاله‌ها ! ... فکر کنم در تمام پادگان فقط یکی دو نفر باشیم که کسری نداریم !!!!!! یعنی بسیجی نیستیم ! که خدمتمون کمتر بشه ! ـ
خداییش خیلی حال میده فردا اعلام کنن آقا هرچی بسیجیه باید بره برای حماس عملیات انجام بده !!! که ببینم این [ یه عالمه فحش آنچنانی و ناموسی ] ها قیافشون چه شکلی میشه ! من موندم این [ یه عالمه فحش آنچنانی و ناموسی ]ها چرا باید شش ماه کمتر از من خدمت کنن ؟؟؟ چه کاری برای این مملکت کردن ؟؟؟ سهمیه کنکور کلی آدم درسخون‌تر از خودشونو که خوردن ! ده برابر هر دانشجوی این مملکت براشون بودجه اختصاص داده شده بوده ! در تمام ایست بازرسی‌ها تا فیخالدون ناموس مردم رو ورانداز نمیکردن که کردن !!! ... تازشم همیشه پول نظافت شخصیشون کمتر بوده : هم ریشتراش و تیغ مصرف نمی‌کردن هم صابون و هم پیرهنهای روی شلوارشون هیچوقت اتو نداشت و هزینه برقشون کمتر میشده !!! ــ
و سوزش بیشتر اینجاست که قیافه‌ها معلومه چیکارن ! هرچی آدم شاسکول و بی‌عرضه بوده رفته در این نهاد ارجمند که شاید با این چیزا یک چیزی بشه ( نکته : گوه هم "یک چیزی" محسوب میشود !)ـ
آقاجان من به شخصه از روز ازل اعلام کردم امثال من به درد شما نمی‌خورن ... امثال من جاشون تو این مملکت نیست ... لطفاً بگذارید ما گورمان را از این کشور گم نماییم ! من نه بسیجیم نه حاجیم نه [ یه عالمه فحش آنچنانی و ناموسی ] اصولاً ما "یک چیزی" هیچوقت نبودیم ... امثال منو می‌خواین چیکار ؟؟؟ من که میخوام از این مملکت برم ! چرا انقدر بودجه خرج من می‌کنید ( دارم هندونه زیر بغلشون میذارم بابا ! چه بودجه‌ای خرج ما می‌کنن ؟؟؟ صبحونه بهمون نمیدن ! ناهار به اندازه و مزه‌ای که ترجیح میدیم اونم نخوریم ! تازه بدون حقوق هم باید به میهن خدمت کنیم ! ... من نمیدونم چرا رئیس جمهور نباید مجانی به میهن خدمت کنه !!!؟‌احتمالاً به این خاطر که داره بیشتر میکنه [به میهن خدمت ] بعد فحش و دری وری هم بشنوی - از اون خراب شده یا پادگان هم که میای بیرون هر دژبانی سرتاپات رو چک میکنه ( دژبان : قشر بیسواد و کمسواد ) ببینه چه ایراد بنی اسراییلی میتونه ازت بگیره و فقط کم مونده داخل اون البسه داخل شلوارمون هم سنسور بذارن تا همیشه سینه‌خیز سیر کنه !!!!!!!!!! خودمونیم فقط همین هم مونده !!! ـ
تازه بماند که چاههای توالت هم امروز یخ زده بود و در توالتمون رو قفل میکنن که ... ... hypnotized ... بوخخخخچ ( صدای ترکیدن روده بزرگ !!!‌) !!! ـ




  • نتیجه‌گیری منطقی :نظر به اینکه عزیزان بسیجیمان خیلی به اسلام و مسلمین ارادت دارند بهتر است جهت کمک به عملیات جنگی به کمک حماس فرستاده شوند ! ـ


  • نتیجه‌گیری غیر منطقی : بسیجیها به علت ارادت و شجاعت بیشتر نسبت به سایرین باید بیشتر هم خدمت کنند چون مفیدتر از امثال من هستند دیگه !!! ( خصوصاً در زمینه بوخخخچ !‌) ـ







  • جوابیه


  • سحرجان
    شعر آخرش کنایه بود ... فحش و دروغ رو از زبان ایرانیا بگیری 99 درصد مردم لال میشن !!! ـ


  • راننده‌تاکسی عزیز ممنون ممنون ! ـ
    و اما راجع به گاوها ! بیشتر که میشن هیچی ! اینکه خیلیها هم خودشونو همرنگ اینا میکنن هیچی ! قضیه اینه که اینا از گاو هم جلو زدن !‌هرچیزی رو نمیشه به خورد گاو داد ... ـ


    نداجان ... از اول این عادت رو نداشتیم ... ـ

    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home