Tuesday, January 8




اوهوووووی! جواب منو بده !!! ـ




جناب یزدانی ( رییس آموزش و پرورش تهران ) تکلیف امتحاناتی که در به علت تعطیلی مدارس برگزار نشده چیست ؟
آقای دکتر یزدانی که انگار الان ... : " بسم‌الله رحمن رحیم ! اکنون که جامه سفید در سراسر کشور همه‌جا را سفیدپوش و همراه با ماه محرم سفید کرده و ما خیلی خوشحالیم که این تعطیلات باعث شده دانش‌آموزان کنار خانواده‌هایشان ... ـ
قیافه مجری دیدنی بود ! ( انگار با نگاش میگفت مطمئنین این بابا رئیس آموزش پرورش تهرانه ؟؟؟ ) ـ




جوابیه


  • فرنازجان ! داری از نسبت فامیلیمون سو استفاده میکنیآآآآآ !!! ـ آخه کامنتت جواب نداره !؟ من که گفتم اگه بگی نابغه هستی کسی چیزی نمیگه !... خب باشه سعی میکنم راجع به استعدادت جوابیه بگم! ... مممممممم... بله آفرین من همیشه به تو افتخار می‌کنم ! اصلاً اگر تو نبودی کی اینهمه نقش پرفسور‌موریارتی رو تو فامیل اجرا می‌کرد ...؟؟؟ ... نخصوزن :دی

    ـ

  • 1 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    :D
    باید به مجری می گفتی که مطمئن باشه چه معنی داره این بنده خواسه حالا یکمم شعر بگه این همه از صب تا شب می یان گل واژه همشون می گن هیچکی هیچی نمی گه آ این بیچاره یک کلام گفته برف سفیده شما بگین سیاس....

    ( یک بی خبر )

    00:03  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home