Saturday, January 12

فقط بخاطر شماها !!!ـ







سیستم کامنت رو عوض کردم ... از بس که دوستان شکوه نمودن[ من را به] که کامنتت باز نمیشه ... خراب خواننده ! این وسط نزدیک بود قالب فعلی هم به فنا رود و یک قالب زاغارت خود بلاگر جایگزین شود که بخیر گذشت
بجای کلمه کامنت هم می‌خواستیم همانند برخی دوستان نمک بریزیم و بنویسیم کلماتی همچون ــ امر؟؟؟ــ و یا ــ حرف عقلای محل ــ و خلاصه از این قبیل که دیدیم بجای عبارت جانم ؟؟؟" ملحوظ نموده شده بود
& #1580;& #1575;& #1606;& #1605; & #1567;& #1567;& #1567;
!!!
اعلام نمودم "اوه خوردم !" و خلاصه فعلاً همان کامنت باشد تا پیشنهادی دریافت گردد






سالوت ابسولووووووت ! ـ

دیشب به سرم زد توی اینترنت سرچ کنم ببینم اون قدیما در سرماهای اینچنینی سربازها چگونه به جنگ می‌رفتند و بطور کمی تصادفی با خاطراتی از دفترچه خاطرات یک پدربزرگ که از جنگ‌های تزار روسیه نوشته بود آشنا شدم "... سرما چنان زیاد بود که دیگر پیچیدن روزنامه دور انگشتان نیز کفاف نمیداد ... " و این شد که امروز صبح همین کار را انجام دادم
یک جوراب به پا کردم ... قسمت انگشتا رو روزنامه پیچیدم و ناچار نوارچسب دورش بستم ... دوباره روش یک جوراب دیگه ... چیزی که توی سرمای سیبری جواب داده تو تهران حتماً جواب میده ... البته تاکید می‌کنم هیچی وتکا نمیشه ... سالوت ابسولووووووت ! ـ
جواب داد ... تا چندی پس از رسیدن به پادگان هم جواب داد ... اما انگار باطریش تموم بشه یهو شروع کرد به از کار افتادن ... نمیشد هم پوتین رو در‌اورد دید چه خبره ... دیوونه هم که این مواقع ... " اگه یک ربع دیگه همینطور انگشتای پات تو سرما بمونه یهو دیدی تق شیکست !!!‌" ... خداییش داشت باورم میشد ... یخ یخ بود
حیف اونهمه مشقتی که برای انجام این آزمایش کشیده بودم ! ... فک کنین ؛ بعد بستن روزنامه‌ها دور پا راه می‌رفتم خش خش می‌کرد و همه بیدار میشدن ... راه نمی‌رفتم ؟ باید می‌رفتم !!! پادگان دیر بشه اضافه می‌زنن )): ! و دیگه وقت هم نبود مراحل رو برگردم ... حالا قضیه چی‌بود
روزنامه‌ها در اثر تعرق پاهام و جذب رطوبت موجود در پوتین آش / و / لاش / شده بودن وحالا اون رطوبت خودش داشت پدرم رو در می‌آورد ... بهتره کمی از جیب مبارک مایه بذارم و یک پوتین گرم و نرم بخرم ... اون روز تو حسن‌آباد فکر می‌کردم کدوم دیوانه‌ای میره اون پوتین شصت‌هزار تومنی رو بخره ؟؟؟ الان می‌فهمم چقدر خریدش عاقلانست !!! ـ






من در مصرف گاز صرفه‌جویی نمی‌کنم تا دولت یاد بگیره بجای به جیب زدن ، کار انجام بده !!!ـ
حالا هی الکی تو اخبار بگین آقا بخاری گازی امروز ده نفر رو کشت ... قاتل نامرئی قربانی گرفت




جوابیه


  • پری دیریایی عزیز دیروز هم نوشتم : صفحه مکالمه سبز رنگی هست که سمت راست صفحه گذاشتم که پیغامهای شما رو به مسنجر من میفرسته . سریعه ؛ فقط اسمتو و در صورت نیاز ، عنوان پیام رو داخلش می‌نویسی و بعد پیامت و یک اینتر ... همین
    (:
    البته دارم سیستم کامنتهامو جایگزین می‌کنم ... امیدوارم مساله رفع بشه



  • نداجان دوستان لطف کردن و تبریک گفتن منتهی همونطور که در جواب پری دریای در بالا گفتم خیلی از دوستان با همون وسیله و نه کامنت
    دارم سیستم کامنتهامو جایگزین می‌کنم ... امیدوارم مساله رفع و رجو بشه


    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home