Friday, January 11




وبانژاد



دارن میمیرن تو سرما ؟! بله دلم میسوزه ولی خودشون خواستن !‌ تو سرما پدرشون در میاد نه بخاطر اینکه رای به کی دادن و نه بخاطر اینکه رای ندادن ... بخاطر اینکه ساکت بودن ... ـ
از این به بعد اینطوریه ! و باید منتظر بدتـر از ایـنها باشیم ... خودتون حسـاب کنین عامل وبا میگه ما پیـش بینی نمی‌کردیـــم هوا سرد شود ‌...!!!!!!... ؟ ... چی بگـم ؟ ... احمـقه دیگه ! اگه نه هر بچه‌ای که درس چهارفصل رو در اول دبستان خونده باشه میدونه زمستان هوا سرد است ! ( حالا من میگم این دکتراش قلابیه بگین نه بابا ! دانشگاه درس میده !!! ) شاید هم وبا مهرورزه منظورش این بوده که " اصلاً اهمیت نمیدادیم که بخوایم پیش‌بینی کنیم !" ـ
من همینطور که از سرما می‌لرزم خوشحالم هستم . نه چون یه عده دارن از سرما می‌میرن ؛ به این خاطر که بلاخره مردم دارن عاقبت سکوتشون رو می‌بینن... بقیش بهانست
خدا با این "پیش‌بینی‌‌نکردن‌ها" رحم کنه !!! تو فکرم تا تموم شدن خدمت من چیزی به عنوان فرصت شغلی باقی میمونه !؟ ... من فقط به این امید زندم که کاری که فعلاً برام رزرو شده باقی بمونه !‌... نور امید ... روزنه‌ای که اونم چیزی نمونده وبـا مـهـرورزه روش برینه بـبـند‌تـش !!!!!!ـ

ـ



پ.ن1 ــ تولدم به سردی هرچه تمام‌تر برگزار شد

پ.ن2 ــ میگن آرزوهای روز تولد بر‌آورده میشه. من آرزو کردم
سال دیگه سر زندگی مجردی خودم باشم که نه کسی باشه که وقتی می‌خوام بخوابم سروصدا کنه نه وقتی بقیه خوابن من نگران باشم از سروصدای من بیدار شوند ، نه هروقت حال می‌کنم سکوت باشه صدای نحس اوپرا و الیاس و هزار کوفت و زهرمار دیگه بشنوم ، نه وقتی در اوج حس فیلم هستم خدمتکار خر عین اسکرین سرور بیاد و بره یا بقیه حال کنن اون اتاق صدای آهنگ سی دی شکیلا رو انقده بلند کنن که این اتاق من کر بشم و خلاصه جایی که بگم ماله منه و نه پدرخوانده‌ام ، نه کسی شارژر پر سر و صداشو بیاره تو اتاق من بزنه به برق ... من که اینجا اتاق ندارم!‌... من اینجا سهمی ندارم . خونه بابام که نیست !ـ

پ.ن3 ــ پدربی‌پدرم سه ساله از من خبر نگرفته . ناپدریم ( پدرخوانده ) برای تولدم صدتومن به حسابم ریخت . پدرم اصلاً نمیدونه زندم یا مرده

پ.ن4 ــ اگه مشروب‌خور شدم نگین چــراهآ آآآآآ !!!ـ

پ.ن5 ــ اصنم دنبال بهانه نبودم ! اوووهم !!!ـ




ـ
یک طنز خواندنی در رابطه با دستگاه خودپرداز کاندوم و سرنگ !!!ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home