Thursday, January 10




تولدم مبارک ؟؟؟



بیچاره شدیم !‌نیکول کیدمن قراره بزاد d'oh !!! ـ
حالا تا 1 سال هر کانالی بزنی حرف زایمانه نیکول کیدمنه ـ




از این ضایع‌تر نمیشه که دختر برای خداحافظی بگه یا علی cowboy !!! ـ
چرا !!؟ ... چون از این ضایع‌تر نمیشه که ... ـ





حالم رو بهم زدن اینایی که الکی وبلاگشونو باز گذاشتن و نوشتن " من رفتم " ... یکی که نوشته بود "من خودمو میکشم !"... اه ...





و در آخر
چلا !؟ crying ... ؟ هیچکش منو دوش نداله worried !... هیچکش بلا من کیک تولد نمی‌خله !!! praying ـ
زمونه‌ای شده‌ها ! من کیک بگیرم بقیه فقط بگن تولدت مبارک !!! پس سورپریز چی ؟؟؟ phbbbbt ـ




جوابیه


  • نیماجان مالیات که نداره ! بگو ... من هنوز فیلمنامشو ندادم اسپیلبرگ تو چطوری فیلمشو دیدی ؟؟؟؟؟؟ ...و پتیاره نه ! ناژناژی !!!ـ


  • سپیده‌جان
    راه حل من صفحه مکالمه سبز رنگی هست که سمت راست صفحه گذاشتم که پیغامهای شما رو به مسنجر من میفرسته . سریعه و به جایی لینک نمیشه فقط اسمتونو مینویسید و در صورت نیاز عنوان پیام و بعد پیامتون و یک اینتر ... همین (: ـ
    این جواب بلاگ اسپات است که میگه این مشکلیه که بنظر میاد برای اینترنت اکسپلورر 6 هست و دارن برطرفش میکنن
    Invitations to team blogs and private blogs are currently returning error code bX-tgu0qs. We're investigating.
    Update: This error code is also appearing when logging in via the comment form.

    Update (16:30 PST): This should mostly be fixed, though there are some lingering issues with Internet Explorer 6 , which we're still working on. If that affects you, you should still be able to use these features from another browser, such as Firefox.



    ـ

  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home