Sunday, February 3



ببین !‌: خفه شو ! ـ


اپیزود یک
یه بنده خدایی برامون فیلم میاره . در دهن " وبا مهرورزه " رو میشه بست ، در دهن اینو نمیشه بست
امروز خسته و عصبی و بدتر از همه بی‌حوصله اومدم خونه و بدتر از همه اینا ، پدرم اینا نبودن خونه این " عمو جغد بی‌شاخ " اومد ! مثل همیشه می‌خواست چندتا دی وی دی دیگه هم تو پاچمون کنه و من هم مثل همیشه رک گفتم با چرت و پرت حال نمی‌کنم خلاصه چندتا فیلمم رو انتخاب کردم حــــالا ... ـ
مگه ول میکنه ؟؟؟ از برف و ترافیک گفت ، از اینکه صورتتون جوش زده بعد مثل همیشه دوباره پرسید چقد از خدمتم مونده ( دنبال هویج می‌گشتم بر اساس تئوریه یه هویج تو خروجی آدم فضول کردن و متاسفانه نیافتم !‌) بعد گفت مواظب باش تو پادگان مریضی نگیرین میگن گر میشن و کچلی میگیرن و وبا میگیرن و یه بابایی اونجاش سالک زده بود و ... آخرش دیدم نمیشه ! گفتم من چندین بار گفتم خدمتتون حالم بهم میخوره از حرف پادگان ولی گویا شما فراموش می‌کنید اینه که اگه اجازه بدین آقای فلانی من می‌خوام استراحت کنم ( برو گمشو سابق ! ) فکر کنم عادت داره به جرم پرحرفی بیرونش کنن ، بدون اینکه بهش بربخوره گفت بله بله عذر میخوام و رفت
مرتیکه خر !!! ـ

اپیزود دو
سایرین میان خونه
ـ چطوری ؟
ـ خستم ! ـ
ـ چرا ؟؟؟
ـ امروز تا شیش پادگان داشتم کار می‌کردم
ـ همچین میگه تا شیش !! بچه من روزی دوازده ساعت کار می‌کنم ! ـ
ـ ( اینجوریه ؟؟؟ )‌همچین میگی کار ! مامان‌جان چهارتا فکس جواب میدی دیگه ! ـ
و خلاصه این شد شروع بحثی که ...... ـ

اپیزود سه
دعوا ! ای بابا ! مادر من همین امروز باید با پدر دعوا راه بندازی ؟؟؟

اپیزود چهار
فردا " باید " برم پادگان ... باید ! ... اگه نه تو این مملکت نمی‌تونم کاری کنم و نمیذارن هم از این مملکت گم بشم برم

اپیزود پنج
هر روز ... پادگان ... صبح خواب نمونم ... تاکسی نیست ... باز چهارتا آدم نفهم ♥ ! ـ خدمت مقدس ... همراه با سربازان معتاد اضافی ... خسته و کوفته در خانه ... خواب با اسانس آه فردا پادگان !! ـ

اپیزود شیش
یه جک بگو بخندیم ... به چه چیزایی فکر می‌کنی !؟ ... بقیه هم رفتن خدمت ! نرفتن ؟ بعدش هم رفتن سراغ زندگی ... جان ! داره برف میاد ... فردا باز از دست بر و بچه‌ها می‌خندیم ... توی پادگان قدم میزنم و همه سربازا که دوسم دارن با لبخند برام احترام نظامی میذارن ... یه تک تک ... باز کردن در بطری وتکا ... وتکا ... وتکا ... تکا ... آ ... آ ... ـ
ـ
ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home