Saturday, January 5

وقتی هیچ چیز جواب نمیده






  • نسکافه ... نه ! ـ سوهان ... نه ! ـ مغز آفتابگردان مزمز ... آره ولی ندارم !!! ـ وبلاگ ... نه ! ـ از اون سایت‌ها ... نه ! ـ از این سایت‌ها ... نه ! ـ واسه اونوریآ ، بله واسه اینو ... ؟؟؟ ... ! اِهم هِم !! ـ بازی ... نه ! ـ تلفن ... نه ! ـ نقاشی ... نه ! یعنی می‌خوام نقاشیم رو تموم کنماآآآآ ولی حسش نیست ، خستم، جداً خیلی روز خسته کننده‌ای بود !! ـ فیلم ... چی داریم ؟؟؟ اَه باز من نبودم هرچی فیلم راغارت بوده انداخته بهمون ! ... نه ! ـ چهل‌چراغ ... نه! ـ مجله بازی‌نما ... ببینم چی داره ؟ اِی‌ول عکس اس‌اسین روشه ! م‌م‌م‌م‌م‌م پنج صفحه آگهی و بعدش فونت ریزش الان نه ، شاید دیرتر ! ـ درس ... وقتی تمام اینا نه ، درس که دیگه جای خود داره ! ... ولی فکر خوبیه‌هاآآآ ! دلم لک زده برای درس خوندن !!! ... باورم نمیشه ! ... من رفتم درس بخونم ! ولی فردا حتماً میرم دکتر !!! ... حتماً دارم مریض میشم ! ... دارم میرم درس ؟ ... !!!!!! ... غیر ممکنه ! شاید هم آخرالزمون شده !؟ ... عجیبه ! چقدر نسبت به درس خوندن احساس علاقه می‌کنم !؟ ... دیگه مطمئنن حالم خوب نیست ! ... نمیرم یه موقع ؟؟؟ ...
    اگه نذارین زودتر برم درس بخونم خودمو میکشم !!! ... )):
    ـ



  • عاقل ، کف کرده ! احتمالاً فکر می‌کنه من بلاخره دارم بزرگ و عاقل میشم ... اشک تو چشماش جمع شده و با لبخند میگه من میدونستم ... ایمان داشتم تو بلاخره آدم ... عاقل میشی ! ـ

  • دیوونه هم یک کتاب گرفته دستش و پاهاش رو انداخته روی هم ! اون عینک کائوچویی گنده مشکی رو از کجا آورده نمیدونم !!! ... خیلی خنده دار شده ... کنجکاوم بدونم چی داره می‌خونه !؟





  • جوابیه


  • آوین‌جان خودم هم هم زیاد مطمئن نیستم !!! این آی‌دی یاهو مسنجر منه اگر می‌خوای بدونی
    a_wise_mad_guy
    راستش اولش فکر می‌کردم کسی نمی‌خواد بدونه ولی الان فکر می‌کنم اصلاً چرا کسی می‌خواد بدونه ؟؟؟! ـ
    :D
    اما از شوخی گذشته ؛ علت اصلیش اینه که خیلی زود توسط آی‌دی فروشها در اختیار سایتهایی قرار میگیره که آگهی‌هایی میدن که واقعاً جز زحمت دیلت کردنشان چیزی به همراه ندارند !... یک هفته آی‌دیم اینجا بود و به اندازه هوارتا آگهی ناخواسته برام اومد ! هنوز هم هر از گاهی میاد !!! ـ


  • ای اونی که از کامنت من برای فانی خوشتان آمده اینا ... خودم هم همین نظر رو دارم ، جالب بود ! ـ



    ـ
  • 3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    albate man negarane oon taraf boodam ke porsidam:D
    vali jedan rast migi be darde saresh nemiarze ke id bezari

    23:40  
    Anonymous Anonymous said...

    وای خوشحالم که دیوونه عاقل!!!!!شده

    01:18  
    Anonymous Anonymous said...

    dars bekhoon mese man nashi
    mashrooooooooot :(

    01:52  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home