Wednesday, January 2

funny advertisings







برای دیدن تصویر کامل روی عکس کلیک کنید ! ـ




این تبلیغ امروز به مدت 2 ثانیه نمایش داده شد و به سرعت برداشته شد برای همین هیچکس ندیدش ... راست میگم ! به جون عامل وبا !!! ـ





جوابیه

  • فرنازجان اصولاً ما نوابغ دیر کشف می‌شویم !!! و باید بگویم تو انسان واقعاً واقع‌بینی هستی ! و اضافه کنم : ناظم‌ها و معلم‌ها بروند دعا کنند که من و تو در یک مدرسه درس نمی‌خواندیم ... این دو موجود شر ! در یک مدرسه ... بوم !!! ـ


  • آوین‌جان من که همون اول گفتم فقط کنجکاوی شخصی بود غرض از سوالم و قبل‌تر هم گفته بودم که راحت باش و هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو ... حالا جداً الان ایران هستی ؟؟؟


  • آمنه من قبلاً هم گفتم : آدمی به دنبال چیزی می‌گردد که آن را ندارد ! و الان بنظر میاد خوشی زده است زیر دلت و دردسر کم داری !!!... راستی اگر وبلاگی داری آدرسش رو بنویس مزاحم شویم ... ـ



    ـ
  • 1 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    من واقعا واقع بین هستم اصن هر چی خوبه من هستم واقعا:دی
    چه تبلیغ وحشتناکی ....

    10:28  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home