Wednesday, December 26

امروز یه جوری بود !! ـ








  • خانومه کرایه‌اش را داد ولی راننده اعتراض کرد که چرا صبر نمی‌کنید برسیم بعد کرایه را بدهید !!ـ
    اینجوریشو ندیده بودیم ! همشون نرسیده قرقر می‌کنن که چرا کرایتونو آماده نکردین و ما آه و فغان می‌نماییم که همینه که هست اینیکی میگه چرا زود کرایه میدین ! ـ

    مافوق سرتنگ نامه را تا پایان وقت امضا نکرده بود چون کمیسیون بوده و با خودم گفتم الان سرتنگ ( سرهنگ خودمان ) ناراحت میشه ولی وقتی فهمید گفت بهتر !!!!!! ـ
    باورش مشکله ! ـ


  • نتیجه‌گیری منطقی : یا همه یه‌جوری بودن یا من ؟؟؟


  • نتیجه‌گیری غیرمنطقی : من جنبه رفتار منطقی ندارم !!! ـ



  • من خوب فکرهامو کردم و دیدم من بجز عکاسی برای یک شغل دیگه هم استعداد دارم ! ـ ... میدونین چی دیدم که باعث شد به این نتیجه برسم ؟؟؟؟





  • پ.ن
    دستگاهه نشون میده 269 کالری سوزوندی ... خب ... این یعنی چند کیلو لاغر شدی ؟؟؟




    ـ


  • 2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    نمیدونم چرا بعضی وقتا جواب منو که میخوای بدی میگی نیما جان! البته نیما هم قشنگه ولی اسم من یه چیز دیگست، در مورد الکساندر هم اگه یه روزی یه پسر داشته باشم اسمشو میذارم الکساندر...

    10:18  
    Anonymous Anonymous said...

    rasti nabinam poshte sare ranande ha harf bezaniaaa, amreshoon o bayad eta'at kard, harchi ke began hagh daran...

    10:19  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home