Tuesday, December 25

een ?!







  • جوابیه

  • اوس راننده ... راننده‌تاکسی خیلی ممنون . موافقم با نظرت ... خودم هم حدس میزدم با این روده دراز من مینیمال جور در نمیاد ! ... ولی خب ... سعیم رو کردم !!! ـ

  • نداجان اون نتیجه بگومگوهای اون دوتا بود و نتیجه‌ای که دیوونه از اونا گرفته بود و برای من نقد می‌کرد ... ولی دور از عقل هم نبود ... همگی شدنی بودن !!! ... راستی تا یادم نرفته لطفاً آدرس وبلاگت رو هم ؛ اگر داری بهم بگو ممنون میشم


  • عرایض ! ـ

  • امروز به این نتیجه رسیدم که آمریکا برای اشغال ایران فقط کافیه تو ایران شایعه کنه "سربازا اجازه ندارن در زمان جنگ سیگار بکشند" !!!!!! ـ به این ترتیب نودوپنج درصد سربازهای ما با شنیدن خبر جنگ فراری میشوند !


  • ـ ... سرباز وطن ( من! من! ) جونش رو گرفته کف دستش برای دفاع از وطن ... خصوصاّ نوامیس وطن ( آی جووووون ! خوشگلا باید بر... ) اونوقت تو خیابون با اورکت گل و گشاد می‌بینینش می‌خندین ( منظور باز هم به من ! ) ؟؟؟ ... آخه سربازی که ماهی سی‌هـــــــزااااار تومن ! حقوقش هست میخواین بره تمام حقوقش رو بده که یک اورکت نظامی بخره ؟؟؟ ... روی صحبتم خصوصاً با دخترای دبیرستان نزدیک خونمونه ؛ عزیزان من شما باید به سربازا ... خصوصاً به افسرهای [ارتش] کشورتون روحیه بدین ! مثلاً شمارش رو بگیرین دستتون رو بندازین دور گردنشون به زور هم که شده ( محال اجازه بدیم ... محال !... ولی شما سعیتونو بکنید ! ... ) ماچشون کنین و بهشون خسته نباشین بگین !!!!!! ـ
    حالا بجا این کارا ما چی می‌بینیم ؟؟ ؛ امروز داشتم میومدم خونه یکی از همین خانوما رو به خانوم کنارش که ایشان هم جزو همون عده‌ای هستند که ما برای پاسداری از ایشان جانمان را در طبق اخلاص گذاردی‌ایم ، گفت : "درس بخون مثل این نشی"‌!‌ـ

    این ؟! ... ؟! ‌... "مثل این" ؟؟؟؟؟؟ ... مـــگه سرباااااز وطن

    آآآآفـــــــتابـــــــه ـه ـه ـه ـه ـه ‌اااا سـسـسـسـت !!؟؟؟؟؟؟ـ



    ـ


  • 2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    bayad be khanoome migofti kojaye kari taze dars bekhoone mishe mesle man !! vaziate dars nakhoonde ha too sarbazi meske kheili bade bichareha.

    13:45  
    Anonymous Anonymous said...

    من وبلاگ ندارم. وگرنه آدرسشو می ذاشتم.

    02:41  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home