Friday, January 4

پاسخ چرا ؟؟






  • جوابیه اختصاصی
    ـ( کلیه حقوق این جوابیه متعلق به کسی است که در پست قبلی کامنتی گذاشت که پابلیش نشد ... البته احتمالاً تذکر این مطلب باعث میشه همه بخوننش !!! )‌ـ


  • پاسخ چرا ؟؟
    یک اشکال وجود داره و اونم اینکه هرطوری سعی می‌کنم جواب دلخواهم رو بدم که کسی نفهمه موضوع چیه و در جواب کی دارم میگم ، نمیشه!!! همینقدر بگم که من به فکر لغت دیگری بودم ولی اینجا نمیشد گفت ... اصول شرافت وبلاگ‌نویسی اجازه نمیده ! ـ
    هیچکدوممون هم راهی برای تماس دیگران خارج از این محیط معرفی نکردیم تو که اقلاً همین راه را هم نذاشتی که خصوصی بفرستم بخونی :دی
    ولی کلاً اون جمله بعدیش رو هم نمی‌گفتی هم فرقی نمی‌کرد ! من تا عصر پادگانم و پنجشنبه و جمعه هم که پادگان نیستم میرم دانشگاه و فکر نمی‌کنم کس دیگری باشه که درصورت گفتنم هم قبول کنه بنابر این اصلاً نگران نباش ! سنگین‌ترم که به هیچکس نگویم !!! : دی ـ ... بگویم هم مجالی برای قصور نیست !!!!!! ـ
    من هر روز نوشته‌هات رو چک می‌کنم
    ...



  • نتیجه‌گیری منطقی:ـ
    اگر فهمیدی : یعنی کامنت آخرت پابلیش نشده
    اگر نفهمیدی : فضولی !!!؟





    ـ
  • 2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    man ke jozve dasteye fozoolaam:D
    vali ye soale fozoolane ke ehtemalan javab nadare chera adresse mail nemizari?!
    fozoolie dige shoma be faazelie khodet bebakhash!:D

    02:41  
    Anonymous Anonymous said...

    من نمي دونم جريان اين پست چي بود ولي كامنتي كه برا فاني گذاشته بودي باحال بود

    07:45  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home