Sunday, December 30

زمستان ... من سرد ! ـ







چند عکس به مناسبت سرمای بیش از حد هوا













بنده خداها چقدر عاصی شدند !‌ نیرو انتظامی ایران را بفرستیم کمک اینا ما ها راحت بشیم ! ـ





  • جوابیه
    راننده تاکسی‌جان تو که میدونی من خیرتو می‌خوام چرا گوش نمیدی به من ‌؟! ... اوسا من که گفتم کسایی که بادمجون دوست دارند نخونن ( البته کامنتها نشون میده همه اونا که دوست داشتن خوانده‌اند : دی

  • یک نفری که کامنت گذاشته بودی چطوری کامنت بذاری ! ... یکی از گزینه‌ها در بالای پنجره نوشتن کامنت ، به شما فصایی برای نوشتن آدرس و اسمتان میدهد








    ـ


  • 3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    واااااااااااااای چه هاپوی خوشگلی. اون خانومه رویین تنه؟تو سرما اینطوری وایساده؟؟؟ با نظرت در مورد عکس آخر هم موافقم. اونوقت ما هم یه نفس راحتی از دستشون می کشیم.

    05:48  
    Anonymous Anonymous said...

    اونی یه نفر من بودم بابا بی خیال گذاشتن ادرس شدم تو ام با این سیستماتیکت
    :D تازه خنگم نیستم

    09:11  
    Anonymous Anonymous said...

    nemikhay begi be ski ham alaghe mand shodi ke ?

    14:20  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home