Wednesday, December 26

اتفاقاً اونم می‌خواد باهاتون صحبت کنه ! ـ






  • جوابیه

    اوس راننده شرمنده ! ... تصحیح شد ... ـ




    ـ ... راه دور چرا ؟! نمونش همین مادرعزیزترازجان بنده ! یکریز حرف از آزادی بیان و مشتقاتش میزنه ولی در یک حکومت یکنفره ( حکومت ایشان بر بنده ) نمی‌تواند آزادی برای من قایل شود ! ... به همین سادگی
    آقا من امشب حال نمی‌کونم با تیلیف صوحبت کونم موشکیلیه ؟؟؟!!! ـ
    ـ " چی ؟؟؟ ... بــــــــــــعله ! همینجا نشسته ( یه چیزی تو مایه‌های همون آفتابه ) ... بیا عزیزم با تو می‌خوان صحبت کنن ( و اگه قیافه هم بگیرم همچین بلند میگه " زشته بیا صحبت کن" که طرف و همه همسایه‌های طرف می‌فهمن من نمی‌خواستم باهاش صحبت کنم !!! ـ
    من شدیداً مایلم امتحان کنم ببینم دختر زیبای اون آشنامون که مادر می‌خواهد سر به تنشان نباشد اگه زنگ بزنه بخواهد با بنده سراپا بی‌تقصیر مصاحبت نماید آیا لیکن ولکن اهل منزل اجازه مسالت میفرمایند که صحبت حاصل شود و باز هم می‌گویند صحبت کن اگرنه زشت می‌شود یا خیر ؟؟؟؟؟؟
    البته واضح و مبرهن آنکه ما نخواهیم صحبت نمودن که من مثبت باشم !!! ـ
    ...
    گفتم مثبت ! ـ
    این مثبت و منفی شدن ما هم شده سوژه !!! اولاً من نمی‌فهمم مگه من میخوام با خواهر بعضی دوستان بروم سینما یا نمیدونم چی که بحث میکنن که من مثبتم یا منفی ؟! اصولاً و رسماً ایشان را سننه !!!ـ
    حالا هرچی هم که میگم من مثبتم ... من ماله یه خانوم دکترم که صبح به صبح فقط میرم تا پادگان و برمی‌گردم اینا میگن دروغ میگی ... عجب آدمایی پیدا میشن !!! ... میگم نکنه بخاطر اینه که خانوم دکترا پادگان نمی‌رن یا پادگان با تانک می‌رن ؟
    تازشم همیشه گفتم : باید دید منظور از بچه مثبت چیه ؟ ... اجازه بدین یک مثال بزنم ... ؛ فرض کنید یک دختر و پسر در فاصله 6 کیلومتری از هم با هم حرف بزنن خب اینکه معقول نیست البته چون صداشون بهم نمیرسه !!! ... سه متری ! .. بله سه متری همدیگه بایستن حرف بزنن خب اینا مثبت هستن
    بریم سراغ اصل استقرا
    پس اگه در 2 متر و 99 سانتی‌متری هم باشن مثبتن
    و اگه در 2 متر و 98 سانتی‌متری هم باشن مثبتن
    و اگه در 2 متر و 97 سانتی‌متری هم باشن مثبتن
    و به همین صورت میرسیم به اینکه در 0 متر و 1 سانتی‌متری هم هم مثبت اند لذا با استفاده از حد خواهیم داشت در یک هزارم میکرون فاصله هم مثبت هستن و با توجه به اینکه در این فاصله ... و لذا ما نتیجه گرفتیم این دو نمونه آماری همچنان مثبت هستن پس مثبت هستن حتی در آن فاصله کم که در حد صفر می‌شود
    اما نکته اینه که من چون در این فواصل نبودم مثبت محسوب نمی‌شوم لابد !!!!!! ـ


  • نتیجه‌گیری منطقی : من مثبت ! ـ

  • نتیجه‌گیری غیر منطقی : شما در آسیای مرکزی خانه باشید و من در آفریقای جنوبی " من همانجا کنار شما نشستم"‌! الان گوشی را می‌دهم باهاش صحبت کنین !!!!!!ـ

    ـ


  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home