Friday, December 28

بادمجان







کسانی که خورش بادمجان دوست دارند نخوانند
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آقا من از بچگیم با خورش بادمجون مشکل داشتم ! ... اصلاً قیافه خورشتشو که میدیدم یاد "پی‌پی" می‌افتادم!! ولی از شانس بد من انگار مادرعزیزترازجان بنده آشپزی را از کتابی یاد گرفته‌اند که هر پنج صفخه یکبار دستور آشپزی خورش بادمجان را نوشته بوده !!!!!! ـ
ـ البته ناگفته نماند اینکه یک مرد بطور ذاتی از چیزهای دراز و ضخیم و قهوه‌ای خوشش نیاید چندان غیر طبیعی نیست و طبق اصول پزشکی اگر اینطور نباشد باید در جنسیت و یا سلامت ژنتیکش شک کرد !!!!!! ـ



ـ


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

چقد این جا سیستماتیکش پیچیدس !!
یکی بیاد به من یاد بده :دی

03:39  
Anonymous Anonymous said...

اول بگم که من با وجودِ علاقه‌ي شديدي که به خوراکِ بادمجون دارم (از همونا که بادمجونِ سرخ شده و سيب زميني و پياز داغ داره)؛ از «خورش»اش تقريباً متنفرم! شايد هم دليل‌اش اين باشه که به نظرم ريختنِ بادمجون توي خورش يعني هدر دادن‌اش!
در موردِ کامنت هم، من يه زماني بود که 40 و 50 تا کامنت داشتم روزانه! اما خوب روزگار ثابت نمي‌مونه و الان تقريباً از خواننده‌هايِ قديمي‌م کسي نمونده که نظر بده. به هر حال، برام خيلي مهم نيست. از دو سال پيش، هر روز نوشته‌م!

12:45  
Anonymous Anonymous said...

خب ببین این ازون غذاهاست که من می میرم براش! یعنی سیر نمی شم ازش. خداییش خوب هم درست می کنم ولی جدا باید یک مرد خوشش نیاد ازون چیزا؟ یعنی من باید شک کنم به اونا؟

14:23  
Anonymous Anonymous said...

vaaaaaay delam lak zade baraye khoresh bademjoon mishe harfe ghaza nazanid oonam az noe irani?:D
fekre ma homesick shode ha ham bashid dige!
ba tashakor avin:)

23:08  
Anonymous Anonymous said...

اوه ، کاش به توصیت گوش میکردم و اونجا رو نمیخوندم...

11:16  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home