Saturday, December 15

Wild Hugs








  • WILD HUGS
    اگر طرفدار اکشن و خنده هستین ، توصیه می‌کنم حتماً این فیلم رو ببینین و از خنده روده‌بر بشین
    picture



  • نیماجان و آوین عزیز ، حتماً سعیم رو خواهم کرد و حتماّ میگم نتیجه چی شد



  • من علاقه شدیدی به عکاسی پیدا کردم !!! ... کسی میدونه چی دیدم ؟؟! "-: ـ








  • 3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    مممم... می دونی؟ منم خیلی وقت بود فکر می کردم باید برم دنبال عکاسی. یعنی یه جورایی حس می کردم که یه چیزی توش هست که منو می کشه... باید امتحانش کنم

    12:37  
    Anonymous Anonymous said...

    adam vaghti mibine alaghash be akasi cheghad be baghie mitune feiz miresoone khob hey alaghash bishtar mishe dige.adam osulan dust dare hamaro khoshhal kone:D

    12:41  
    Anonymous Anonymous said...

    shayad hamkar shodim...

    10:48  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home