Friday, November 30

چیزی برای قایم کردن ندارم ... ـ








  • اول از همه دو جوابیه دارم
    ـ1ــ آوین جان اصلاً و اصولاً بنده اینجا خودم رو معرفی نکردم که همه راحت و بی دغدغه حرفاشونو بزنن بدون اینکه فکر کنن من چند سالمه یا آدم محترمی هستم یا نه و خلاصه خوشحال هم میشم کسی راحت و بی‌غل و غش حرفش رو بهم بزنه و به قول اون شاعر که نمیدونم کی بود
    به دنیا دو کس را گر دیدمی
    به گرد هر دو گردیدمی
    نخست آنکه گوید بد من به من
    دگر آنکه پرسد بد خویشتن
    و کامنت قبلیت هم انقده فاصله افتاد تا جواب بدم که دیگه فراموش کردم ... حدوداً یک سال دیگه ؛ بعد از اینکه خدمتم تموم شد قشنگ بیوگرافیمو توضیح میدم و متوجه میشی چرا میگم فامیل ندارم ... فعلاً به روی خودت نیار ...ـ

    ـ2ــ تاکسی جان بازیها آدم رو دپرس نمیکنه ولی از اونجا که من وقتی دپرس میشم میرم سراغ بازی‌ها میگم اری !‌رابطه‌ای مستقیم وجود دارد و یک چیزه دیگه ؛ تو فکرم یه وبلاگ بزنم راجع به بازیها و آپدیتها و کدهای تقلب و عکسها و خبرهاشونو توش بذارم و غیره ... کمکم میکنی ؟


  • دوستان رفقا اگه کسی تو یونیسفی جایی از سازمان ملل آشنا ماشنا دارن از طرف من بفرمایید لطفاً در منشور سازمان ملل نوشته بشه مادرها بچه‌هاشونو زورکی به کنسرت نبرند !!! ... به جان خودم این کار باید به عنوان دفاع از حقوق زندانیان خانگی هم که شده مورد اجرا گذاشته بشه ! ـ
    آخه کنسرت رفتن هم زورکی میشه ؟؟؟
    باشه من ظهر نخوابیدم خوابم هم میاد ، امشب ردیف جلوی جلو هم بلیط فرستادن برامون من هم همون جلو گوشی‌های هندزفری دبلیو هشتصد و ده رو میذارم تو گوشم و چنان بیلبورد ، میخوابم تا دیگه این استاد معظم که بنده باهاشون هیچ صنمی ( سنم ؟ صنم؟ ... سمن؟ ) ندارم سلام نرسونن و بگن "ایشون رو هم حتماً با خودتون بیارین !!! " ... مرتیکه اگه کسی نمیاد کنسرتت رو ببینه و بلیط نمیخره بمنچه ؟؟؟ ... مگه شما هنرمندا به جامعه دانشجویان یا سربازان و بطور کلی "جوان" ، حالی دادین که بنده هم از مرخصی لذیذ سربازیم بزنم بیام حفظ کلاس خصرت عالی چهار ساعت دنگ و دونگ نخواسته بشنوم ؟؟؟ ... بدبختی اینه که نیام هم باید منتظر اخم و تخم مادر عزیزتر از حان بمانم که البته از الان شروع شده
    من نمیدونم در کجای زندگیم اظهار ارادت به این ستاد "عظیم کردم که بلیطش برام میاد ؟؟؟
    همینجا رسماّ اعلام میکنم ایشون کارشون خیلی درسته ... درست ! ... ولی بنده با ایشون حال نمیکنم ... نه خودش نه سازش ... ـ
    مادر عزیزتر از جان می‌فرمایند می‌خواهم بمانم بازی کنم ؟! ... دقیقاً همینطوره ! مشکلیه ؟؟؟ خب چیه ؟! تو واقعیت میان یه ارتش عظیم از روبات‌های غولپیکر بهم بدن که یه ارتش دیگه رو آسفالت کنم ( بدون اینکه کسی بمیره اصلاً شدنیه ؟!‌) ـ یا میذارن با قدرت بازگشت زمان معشوقم رو از جلوی تیری که داره به سرش میخوره ببرم کنار ؟ یا کلیه فنون شمشیرزنی رو برم توی خیابونهای نیویورک به اجرا بذارم و ارازل و شیاطین رو لت و پار کنم ؟... ـ
    اصلاً مامان‌جان اگه راست میگین چند تومن بهم بدین بنده برم روسیه پیش نگارم دوسش میدارم چند صباحی خوش بگذرونم و بیام و تضمینی ! محاله حتی اون موقع فکر یا تصویری از کامپیوتر در سر بیاید ... پس دیدی مشکل چیز دیگست ؟؟؟! ـ
    "ای خواجه ، درد نیست .... گرنه طبیب هست"


  • درضمن دقت کردین همینطور به حجم عرایض بنده مضاف میشود ؟ ... چند حالت داره ؛ یا دپرس شدم یا پرحرفتر و یا جوگیر شدم احساس میکنم اینجا مال خودمه حق دارم هرچی در معده می‌باشد بگویم و شاید چند وقتیه فرصت صحبت در خارج از مانیتور پیدا نکرده‌ام که البته همه گزینه‌ها درست می‌باشد و چه گزینه انتخاب کرده‌اید و چه گفتید همه موارد ، پاسخ شما صحیح بوده ( حال نمی‌کردین اگه من طراح و مصحح کنکور بودم ؟؟؟ اگرچه داریم در همین سرزمین کسانی که جواب ندهند و سفید بگذارند چه به ایشان گفته شده باشد که هر جوابی بزنی درست خواهد بود و مغز ایشان یاری نکند !! و اگر ایشان نبودندی جوراب چه کسی وبا آوردی ؟؟؟ و یا سیستمی همچون لسیج (ل =< ب) آوردی که از یک طرف بودجه هنگفت و بس شگفت ، وارد شود و از طرف دیگر هیچ خروجی نداشتی جز آنکه یه مشت آدم بی سواد ، بی‌هنر و بی‌عرضه به لطف دستمال یزدی در ریاست ادارات ما آوردی ! )ـ


  • و تا یادم نرفته در رابطه با همون موضوع سازمان ملل که پیشتر اعلام گردید این رو هم قید بفرمایند که بررسی و روده بزرگ بعضی دوستان نیز در فهرست سلاح‌های کشتار جمعی قرار گیرد
    صحبت از آن ارگان که شد یادم افتاد
    تبصره : محمدرضا استثناست ـ جلال ورژن قهوه‌ایش می‌باشد



    نتیجه گیری منطقی : بدون اینکه از کسی بپرسید یا خودش بگوید ، بلیط برای وی تهیه نفرمایید

    نتیجه گیری غیرمنطقی : هرکی تخیل و هیجان رو دوست داشته باشه باید ببرینش کنسرت ! ( قدیما به تخت میبستن الان میبرن کنسرت مشکاتیان !!‌)ـ

    نتیجه‌ گیری اخلاقی : استفاده از روده بزرگ در ملا عام کار بدی است می‌باشد بوده و هست

    نتیجه گیری غیر اخلاقی : بوررررق ! دَق ! ... دَ دَ دَ دَ دَق !!!!!!ـ



  • 3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    kheilia beja roosie az konsert estefade mikonan, be onvane ye mohite tarik ke saro seda ro pakhsh nemikone, vali bazia ham fek mikonan bayad khoonevadegi rafto az konsert lezat bord, che mishe kard...
    ba inke alan az owj kheili fasele gereftam o kheili vaghte pam be toop nakhode o dastam be aslahe narafte, vali payam...

    06:46  
    Anonymous Anonymous said...

    لينکيدم بهت(نیما) nimanik.persianblog.ir

    04:30  
    Blogger Unknown said...

    bebakhshid age juri harf zadam ke engar naengar shomaro nemishnasam
    khube ke ye esharee kardid man bayad yekam bishtardeghat konam tu harf zadanam sari ba hame khale khanbaji misham akhe:D

    12:42  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home