Tuesday, November 20

مملکت فضولها و جاسوس‌ها








اینکه من 1 ساعت بخوابم یا صد ساعت بنظر نمیاد جز من به کسی ربط داشته باشه ولی همه ربطش میدهند !!!!!! اگر بدن به خواب احتیاج نداشته باشه که آدم مرض نداره الکی بخوابه ؟! ... از آهن بدنم هم مطمئنم !!! کمبود آهن ندارم که الکی بخوابم !! ـ
تنها سوالی که همیشه عصبانیم می‌کنه اینه که ازم بپرسن چرا خوابت میاد ؟؟؟ ... خب میاد دیگه !ـ


باید در رفتارم تجدید نظر کنم : چرا باید با حقوق سی هزار تومن در ماه به اندازه پانصدهزارتومن در ماه کار کنم ؟؟؟
الف ) چون یک ارگانیسم بدن انسانم خل است ؟؟؟
ب ) چون "گفتند" که وظیفه است ؟؟؟
ج ) چون تاحالا به این موضوع فکر نکرده بودم ؟؟؟
د ) مسلماً همه موارد بالا ؟؟؟


مهم اینه که اصلاً مهم نیست که مهمه یا نه !!! فرمایشات سرباز دانای بنده !!! ـ



  • نتیجه گیری منطقی : اصلاً فضولی در هر موردی بتوچه

  • نتیجه‌ گیری غیر منطقی : حتماً بپرس چرا خوابت میاد یا چرا اشتها نداری و اینها ... یادت نره هااااااااااا اگه نه مریض میشی ... سوسک میشی ! ـ





  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home