Wednesday, December 12

خواب









  • جوابیه

    فاطی‌جان من هم از آشناییت خوشبختم و خوشحال
    بدون شک اگه از این کشور نذارم و برم یا توی شیراز ساکن خواهم شد یا آکام‌شهر

    آوین‌جان برای اینکه قدر عافیت بدونی آره بد نیست یک سری بیای ایران و سعی کنی سری به ادارات ایران بزنی برای انجام کارهات ... ـ

    خدمت راننده‌تاکسی عزیزمان عارضم که "چون می‌گذرد غمی نیست" ... مهم اینه که تا اون موقع روحم رو حفظ کنم و به سیستم مکانیزه ارتش عادت نکنم ... هرچند فعلاً مدت زیادیه که نتونستم تابلوی جدیدی بکشم ولی هنوز از بین نرفته مقام هنر نزد من ... اینکه تابلوی آخرم هم یک ساله که تموم نشده به این خاطر که 24 ساعت با روزی 8 ساعت خدمت و 2 تا 3 ساعت زمان رفت و برگشت و کلی خستگی جسم و روح ، برای علایقم وقتی نمیذاره ـ از وبلاگم که روز به روز بیشتر داره مورد عنایت دوستان تصفیه‌چی قرار میگیره نمیتونم بگذرم ـ درس هم دارم که باید بخونم اگه نه حسابی عقب میفتم ـ مجسمه ساختن هم که تا رفتن به خانه بعدیم و درنظر گرفتن فصایی حاص به عنوان مثلاً کارگاه کنار گذاشتم ـ خواب هم که الان نش آب حیات داره برای من مثل کاپشن برای احمدی‌نژاد
    :D



  • چنان برده دلم خواب شب‌هنگامان
    که نیاید در بسترم نیست خوابم تا صبحگاهان


    اثر استاد فرشیان




    خیلی نازه !!! ـ
    ـ





  • 2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    ببین تو برو دوبی و برای من هم سوقاتی بیار، حالا شورت هم باشه! به جون خودت اگه من رد کنم! در مورد امنیت اجتماعی هم مطمئن باش که فقط من و تو و 80-90 درصد از ملت هستیم که اشتباه فکر می کنیم. وگر نه کار و طرز رفتار آقایون عین قانون و اسلامه و شدیدا هم لازم. اسلحه هم که اگه نباشه نمی شه (قضیه ی چوب تر و گاو و خر و اینا)
    خواب؟ گفتی خواب؟

    12:33  
    Anonymous Anonymous said...

    man taze 6 mahe ke kharej shodam midunam tu edare ha chi migzare man hata rize nomrehamo natunestam begiram chon natunestam tarhamo beram va inja majbur shodam az sefr shoru konam!!!
    modatie daram fekr mikonam donbale chiam tu zendegi?tu iran kheili ghor ghor mikardam vali az inja kheili khoshhal tar budam man mikham dars bekhunam pishraft konam vali mage chand bar forsate zendegi darim?mikham az forsatam estefade konam!!
    rasti jaryane tasfie chie??nakone bian begiranetun?

    14:51  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home