Thursday, December 13

دقیق‌ترین تقویم شخصی جهان









  • جوابیه

    آوین‌جان یکم خوشی زده زیر دلت . البته حق داری ! در کشوری بزرگ شدی که خوش بودن تبلیغ نمیشه و بعضاً کار بدی محسوب میشه . و نگران نباش ! دستگیرمون نمیکنن ... چیزی نگفتیم که !!!‌ـ تصفیه هم همون "فـ.ـیییـ.ـلـ.ـ طر" (ط =< ت) اسبق است
    البته راستش رو بخوای همیشه گفتم "پول داشته باش ...ایران بهشته!" ولی برای کار و پیشرفت تقریباّ جایی برای آدمهای با وجدان کاری نیست . و در نهایت اینکه من خوشحال میشم که بیای ایران و فرصتی باشه ببینمت

    نیماجان خیلی می‌خوامت ! چشم ! اصلاً خدمت تموم شد با هم میریم دبی ... هم سوقاتی رو میاریم هم صاحباش !!! ... از اونایی که جان را بالا می‌آورند ـ
    :D




  • نمیدونم
    الف ) یادش رفته بود من جای پسرشم ؟
    ب )‌حواسش نبود من مجردم ؟
    ج ) انتظار داشت بجای بود و نبود کوییز بپرسم مجرده یا نه ؟
    د) قبلاً لباس نظامی تو کیفم دیده بوده فکر کرده مال نیرو انتظامی‌ام ؟
    من فقط پرسیدم : " ببخشین ! جلسه قبل ، کوییز گرفت ؟! "ـ








  • 2 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    بی چاره! انقدر نوشت تا مرد!! بعد هم یه بیکارتر از خودش نشسته همش رو بخونه؟

    12:49  
    Anonymous Anonymous said...

    unam mishe khob!!! are shayad vaghean zade zere delam vali shayad az hamin khoshie ziadi afsordegie mozmenam tabdil beshe be daemi badesh pishraf be nazaret bedardam mikhore??
    be har hal man majburam biam gharar bude 2 hafte e bashe vali malum nist ...

    14:16  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home