Monday, December 3

وبلاگ جدید









  • جوابیه‌ها
    ـ 1 ــ آوین‌جان نکته سنجی‌ات قابل تحسین ولی من منظورم اونی که فکر کردی نیست . منظورم همون بود که گفتم : با من راحت باش ، منم اونطوری راحت‌ترم . و راستی اگر وبلاگی داری افتخار بده آدرسش رو برام بنویس

    ـ 2 ــ راننده تاکسی ممنون . به زودی شروع خواهم کرد . قول زمان دقیقش رو نمیدم ولی در کمتر از دو هفته خواهد بود زمانی که شروع کنم تخت گاز میریم و یکه‌تازش می‌کنم

    ـ 3 ــ ستاره‌جان آدرست رو در کمال پررویی و بدون اجازه در قسمت لینکهایم گذاشتم



  • چشمانم درآمد ولی بلاخره این هدر وبلاگم به چیزی که می‌خواستم نزدیک شد ... نمیدونم جالبه یا من خیلی باهاش حال می‌کنم ؟؟؟ این دوتا کاراکتر دیوانه و عاقل توی مغزم یکم با اینا که اینجا کشیدم فرق داره ... ولی کاراکترهاشونو کاملاً میرسونه ... البته باید برای اون دیوونه وروجک دوتا شاخ و یک دم هم میذاشتم !!!‌ـ


  • امروز یک نکته خیلی وحشتناک رو فهمیدم !‌... در قالب قبلی پس‌زمینه‌ای برای پست‌ها گذاشته بودم که با توجه به سایز قالب جدید باعث اشکال میشه !!! ... یعنی باید همه اون پست‌ها رو ... تصحیح ؟؟؟! ... نه !!! ـ


  • باز هم بارون گرفته ... معروفه به هوای دونفره ... و من هچنان ، یک نفری میروم زیر باران قدم میزنم و به رویای یک بوسه با طعم قطره‌های باران می‌اندیشم


  • این دیوانه پاک داره منو از کارهای جدیم میندازه ... حالا میگم جدی نه اینکه ... جداً ... ولی خب ! ... مثلاً امروز منو نشوند به طراحی این لوگوی سمت راست و هدر بالای صفحه ... تازه می‌خواست بشینم لوگو هم بسازم ... اما کارهایی که انجام نشد ( اصلاً یـــــــــــادم رفت ... ) اصلاح صورت تا شبیه این جانیهای کارتون لولک و بولک نشوم - یادگیری یک جمله ایتالیایی که سی دیش رو خریدم و قرار بود از امروز بعله ! - خوندن درس ( دلس بخونم دفتل مهلدس بشم! ) ـ مقادیری خرید و تعویض سی‌دی‌ای که خریدم و مشکل داره


  • عاقل چند روزی خیلی ساکت شده ... البته از اونجا که یکم بابت توجه بیش ار حد به دیوانه دارم خودمو سرزنش می‌کنم میشه حدس زد که مشغوله دستکاری مدارهای مغزمه ! ...ـ


  • نتیجه‌گیری منطقی : همینکه هیچ نتیجه‌گیری نداریم ! ـ






  • 5 Comments:

    Blogger Unknown said...

    moteaasefane hanuz tecnology dar un had be man nareside ke webloge ekhtesasi dashte basham!!!!:D merc ke ejaze midi rahat basham miduni baram kheili sakhte kheili bekham rasmi harf bezanam:) harchand bayad tamrin konam

    18:25  
    Anonymous Anonymous said...

    are be nazare manam axe kheili khoobe, baroonam man fek mikonam bishtar yenafaras, hadeaghal bara man, bazi ro ham eival....

    09:33  
    Anonymous Anonymous said...

    yeki soal beporse manam mikham javab bedam:D

    05:31  
    Anonymous Anonymous said...

    aval merc azinke ejaze dadi rahat sohbat konam. rasmi harf zadano dust nadaram harchand ke lazeme bayad yekam tamrin konam:D
    dige inke hanuz unghadr harf baraye goftan nadaram ke weblog dashte basham felan dar marhaleye kasbe tajrobe o etelaatam!:)vali avazesh email daram baraye khodam ine: avindemian@gmail.com

    11:09  
    Blogger دیوانه ی عاقل said...

    چه سوالی نایت‌مریش ؟ ( خودش سواله دیگه ! ) ـ

    13:19  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home