Tuesday, December 18

slavery undercover











  • قبلاً می‌گفتن اجباری ... خیلی قبل‌تر می‌گفتن برده‌داری ... الان که فرماندمون میگه مدارک ثبت‌نام بچمو ببر فلان‌جا ثبت‌نامش کن و یا اینارو ببر فلان‌جا بده فلانی و یا برو بانک اینو بریز به حسابم یا قبضمو پرداخت کن و کرایه ماشینت رو هم نمیدن میگن فریضه ... خدمت در راه خدا


  • نتیجه‌گیری منطقی : سربازان سرافراز که بهمون میگن یعنی حمالی و پادویی جزئی از سرافراز شدنه ! ـ

  • نتیجه‌گیری غیرمنطقی : یه عمر درس بخون که سرافراز بشی !!! ـ




    ـ * همینجا متذکر می‌شوم بارها و بارها فرماندهی کل قوی تاکید کردند که زیردستانشون از سلطنت‌گرایی و طاغوت‌گرایی پرهیز نمایند ولی اشکال کار اینه که اگه سربازها بخوان اینطور کارها را گزارش کنن میشه تف سربالا ! فردا هزارجور انگ بهشون میخوره و دستشون هم به جایی بند نیست و روزبه روز هم در این زمینه ، از تبعیت فرماندهان از فرمایشات ایشون کمتر میشه



  • من خیلی پرحرفم ! ولی هرکاری می‌کنم نمیتونم کم حرف بزنم ! ... خب کسی تو خونه نیست باهاش حرف بزنم ... دوستام هم بعد دانشگاه پراکنده شدن و اونایی هم که بهم نزدیکیم حرف مشترکی نداریم : زن و بچه کجا ـ پادگان کجا ـ فوق‌لیسانس کجا ـ مغازه کجا ؟؟؟ ... میمونه پادگان ولی خداییش پرت‌و‌پلا نمی‌گم و این از اونجا معلومه که هرکی بیکار میشه میاد پیشم میشینه ازم سوال می‌پرسه یا با من مشورت می‌کنن ولی خودم خوشم نمیاد پرحرف باشم ... انرژی‌بره ! ... احساس می‌کنم اگه حرف نزنم نشونه قیافه گرفتن باشه یا باید سکوت رو شکست ... ـ
    مشاوره ساعتی بیست‌هزارتومن هم نمی‌صرفه چون من هر یکی دو روز یکبار لازم دارم !!! ـ




  • 3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    آقا جان زیر پرچم اسلام داری خدمت می کنی انقدر غر نزن دیگه! یه بار دیگه هم افشاگری کنی می دم بازداشتت کننا! در ضمن اگه با انگیزه و دل خوش یه ذره دل به کار بدی و بهتر خدمت کنی مشکل حرف زدنت هم حل می شه

    13:10  
    Anonymous Anonymous said...

    توجه شما را به اینجا جلب می کنم: http://hees2.blogspot.com/2007/12/blog-post_18.html

    14:17  
    Anonymous Anonymous said...

    age bara moshavere az khodet estefade koni shayad besarfe;)...

    00:36  

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home