Sunday, May 20

[,hfdi جوابیه !! ) ـ)











جوابـیه ( هیچ ربطی به عکس فوق نداره ... جوابیه است ... )( این پیام مخصوص شفق است که کامنت گذاشت چه ربطی دارد ! ... ندارد !!! )( اگه شخص دیگری هم خوند اشکال نداره! ) ( این توصیح اون نیست؟؟؟ )(اینم توضیح اونی که توضیح نبود نیست )(...)(مگه کارو زندگی ندارم ؟؟؟؟! ) ـ :ـ


پری جان ... نه بابا ! ... البته خب در مورد یک پری دریایی صدق می کند ... همه قدرتش را می دانند ولی من کسی رو نمیشناسم که ازش چیزی خواسته باشه ؟ ... تو تا حالا با کسی رو در رو صحبت داشتی ؟؟؟

ناشناس ... مگه نشناسمت !!!ـ
نه ... محض خالی نبودن عریضه ... گفتم ... مشکلی با کامنتات ندارم
با تشکر

امضا : همون دیوونه همیشگی که عاقله

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

چرا با روح لطیف من اینجوری برخورد می کنی ؟ :(
خوب اسم نمی گم که نمی شه می گم »من« می گی نگو
خوب چی بگم می گم ناشناس
بدشم مگه حرف بدی زدم خوب نظرمو گفتم ببخشید اگه بد بود

12:45  
Anonymous Anonymous said...

che akse khoobi
ama rabtesho be on yaddasht nafahmidam.

03:20  
Anonymous Anonymous said...

قضيه عشق مثلثي و ايناست اين عكسه

08:33  
Blogger Unknown said...

vay asheghe in axam , kheeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyli ghashange!
.
.
.
.
ey baba , az gheire paryish 2000 ta entezar hast ...

01:32  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home