Monday, May 14

زندگی زیباست ای زیبا پسند ـ زیبا اندیشان به زیبایی رسند




پری دریایی من
افسرده نیستم ... سربازی حداقل به من یکی خوش میگذره ... روابط عمومی خوبی دارم که باعث میشه با نودونه درصد مردم بگم و بخندم و به هر کی میرسم با لبخند سلام کنیم اما عقلی دارم که میگه دارم وقتم رو تلف میکنم ... عمرم تلف میشه ... اگرنه سختی ای برای من محسوب نمیشه ... منی که بیست و پنج سال اون افریته رو ــ اون نامادری ــ رو تحمل کردم ، الان هر روز زندگی برام زیباست و همه انسانها حداقل قابل تحمل !ـ و درباره قالب کاملا درست میگی ... در اولین تعطیلی یکم بیشتر به حال و هوای قدم زدن شب هنگام در خیابانی تاریک شبیهش می کنم

هاله جان
دل خوش در سربازی مفته و روی زمین ریخته برای هر کس که با لبخند به چشم بقیه نگاه کنه و پای حرف هاشون بشینه ... تا اونجا که در یک تنبیه سخت دست جمعی از ته دل با هم می خندیدیم ـ( الان که درجه گرفتیم و زیاد اذیت نمیکنن ) ... تا اونجا که وقتی توالت میشستیم اصلا مهم نبود و کثر شاءنمون نمیشد و اصلا کسی نمی گفت چه کار سطح پایینی و به هم کمک هم می کردیم تا تمیزتر بشه محل زندگیمون ... تا جایی که دعوا می کردیم برای سبقت گرفتن سر اینکه کی بجای دوستمون که نامزد داشت و تو تعطیلی نگهبان بود نگهبان وایسه تا اون بتونه بره و نامزدش رو ببینه ... تا جایی که مهم نبود تو به کی رای دادی ... تا جایی که آبی و قرمز مهم نبود ... مهم همون سلام گرمی بود که هر روز صبح با یک لبخند می شنیدی

ققنوس جان
ای کاش من درصدی از طنز شیرینت رو داشتم

روح سرگردان فانی
من انرژی هسته ای و بی استخون سرم نمیشه ... کیک زرد و ساندیس اگه میدن من هستم !!!!!!ا

دوست ناشناسم لطف داری ... ممنون ... اگر دستی بر قلم داری آدرسی از وبلاگت برام بذاری ممنون میشم ـ

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خیلی اتفاقی وبتو خوندم
و چند روزه که دارم می خونم
مسخره نمینویسی مثل خیلیا
خدا رو شکر هنوز آدمایی مثل تو هستن که از عادت ها خارج شدن و با چشم خودشون می بینن نه با چشمی که دیگران به زور به اونا میدن

10:55  
Anonymous Anonymous said...

با عرض سلام و وقت بخیر

ممنون از کامنت تان و لطف زیادی که به من دارید. شرمنده می فرمائید من را.

در پای آنچه برای من گفته بودید چند خطی برایتان در همان بخش کامنت ها در وبلاگ خودم نگاشتم. لینک شما را هم با افتخار همین الان اضافه کردم.

موفق و خوش و شاد و سالم باشید.

با تقدیم احترام
ققنوس

15:56  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

دوست نا شناسم لطفا در کامنت از شناسه من استفاده نکن ، اینطوری ممکنه من رو با شما اشتباه بگیرن

06:03  
Blogger Unknown said...

سلام
خیلی خیلی خوشحالم که مشکلت افسردگی نیست!
روابط عمومی خوب داشتن نعمتیه. خیلی قدرشو بدون.
من که از داشتنش محرومم! یه ترم طول کشید تا با بچه های دانشگاه یه کم آشنا شم!
موفق باشی . به منم سر بزن

09:14  
Blogger Unknown said...

nesfe bud , hala takmil shod ;)

11:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home