Sunday, May 13

I wanna ...






من کار عالی می خوام ، پول میلیاردی می خوام ، دوست دختر می خوام ( به خدا ندارم ، سوال نفرمایید!!! ) ، قصر می خوام ، لامبورگینی می خوام ، تفریح و خنده می خوام ، استراحت می خوام ، ویلای کنار دریا می خوام ، گوشی موبایل پنج میلیون تومنی می خوام ، آنتن ماهواره ای برای اینترنت سرعت بالا می خوام ، یک سگ پشمالوی شیطون می خوام ، سکوت و آرامش می خوام ، موقعیت اجتماعی می خوام ، تحصیلات بالاتر می خوام ، دوستهای بیشتر می خوام ، شهرت جهانی می خوام ، سفر تفریحی می خوام ، کمپینک با دوستای خوب می خوام ، گوش دادن به موسیقی می خوام ، محبت می خوام ، گردش تو یک پارک پر از درخت بید مجنون می خوام ، کوهپیمایی می خوام تمرین یوگا می خوام ، رویا و آرزو و تخیل می خوام ، خلوت با خدا می خوام ، وقت برای نوشتن و خوندن می خوام ، چکیدن قطره های بارون از لای موهای معشوقم به روی صورتم می خوام
.
.
.
اونوقت تو بگو بیاین تمرین رژه که این هفته خیلی خوب بگیرین هدف خدمته و آره و اینا !!!!!!!!ا

ــ نتیجه غیر منطقی : ما جوانان غیور با شور و حرارت و شادابی هرچه تمامتر به وطنمان خدمت می کنیم !!!!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با عرض سلام خدمت شما

من و شما بدلیل یک نقیصه کوچک ژنتیکی تبدیل به پسر شدیم (بجای دو تا کروموزوم ایکس یک ایکس و یک ایگرگ نصیب مان شد!!!). اکنون به یمن این شانس عظیم ناچاریم دو سال از زندگی در بهشت اسلامی مان را زیر آفتاب جان سوز بهشت پا بکوبیم!

آنجا که دنبالش هستید و این چیزهائی را که گفته اید به شما خواهد داد همان میهن اسلامی مان است که قرار است از هونولولو بیایند آنجا نحوه برخورد با مقیمان بهشت را بیاموزند!

بنده شخصا هر روز خدمت کلی مرحوم مغفور رضا شاه را مورد دعا! قرار می دادم که این تخم لق سربازی و خدمت به میهن را در میان ما کاشت. همان میزان هم به عقل و شعور ارتشی های رده بالای کشور ایمان می آوردم وقتی می دیدم تا چه حد سربازی رفتن من با سربازی رفتن ام قلی پشت کوهی در شصت هفتاد سال پیش شبیه هستند!

موفق و شاد و خوش باشید

با تقدیم احترام
ققنوس

16:57  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

ققنوس خیلی جالب بود ... به بعد ایکس . ایگرگش فکر نکرده بودم !!!ا

08:06  
Blogger Unknown said...

chize digei nemikhai ?
ishalla bade sarbazit be hamash miresi .


webloget ziad miam , faghat comment nashod bezaram. Ghalebe jadidet kheyli ghashange , mobarake!
faghat nemidunam chera mano yade bazdashtgah mindaze!!!
rasti man rabte ghalebe jadideto ba sen nafahmidam?!

movafagh bashi
bye

10:24  
Blogger فاني said...

پس انرجیه هسته ای چی؟ نمی خوای؟

10:33  
Blogger فاني said...

پس انرجیه هسته ای چی؟ نمی خوای؟

10:36  
Anonymous Anonymous said...

کاش می تونستم 2 روز پسر باشم یه کم درکتون کنم به من که کلی حال میده وقتی یکی از پسرای فامیل میره سربازی:d

ولی جدای از این حرفا هیچ چیز بهتر از این نیست که آدم واسه خودش و هدفش زندگی کنه
من که سعی می کنم واسه اون زندگی کنم به خاطرشم همه بهم می گن عقب مونده ولی اونا نمی فهمن که چه لذتی داره طوری راه بری که اون می خواد نه اون جوری که همه عادت دارن

10:47  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home