Thursday, May 10

sexismogaphimaniaina






حضرت رسول فرمودند "اگر فقر از در بیاد تو ایمان از پنجره بیرون میرود" ... و من خوشحالم که با رعایت حجاب میشه همه معضلات اجتماعیمون مثل فساد مالی در ادارات و ارگانها ، بی پولی ، بیکاری ، بی هویتی روز افزون تاریخی فرهنگی ، شایسته " نسالاری " وخلاصه همه عواملی که باعث هر نوع فقر و در نتیجه هر نوع فساد مثل فساد اخلاقی مثل سکسی نمایی میشود را حل کرد

ـ( حالا یه کوچولو تعریف من با حضرات در حد و حدود "بی حجابی" فرق داره !!! ... یه کوچولو ... این هوا <----------> )ـ

آره خلاصه همه ریشه های فقر و بی هویتی از بین رفته ولی بد حجابی نه ! ... گوجه فرنگی هم که میتونین برین محله احمدی نژادشون بخرین ، ارزون ...ـ

ــ نتیجه گیری اخلاقی : ما هیچ مشکلی نداریم اگرنه به اون مشکلات هم سالی چند بار گیر داده میشد !ـ

ــ نتیجه گیری غیر اخلاقی :من سکس نمایی big hug ... !!!!!!ا

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

adame jalebi hasti
khosh bahalet ke motefavet az khanevat fekr mikoni
pas be donbale hadafet bash har chand majbur shi bar khalafe jav harekst koni ba khalafe hame
akhe gharar nist toam mesle hame beshi to gharare khoshbakht beshi va az zendegi lezat bebari dar haghighat be aramesh beresi be kamal
dar owj bashi gole zibaye khoda:)

22:59  
Anonymous Anonymous said...

خانم شما که حتما از این قضیه ناراضی هستید؟
- من که مطمئنم به من گیر نمی دهند
-----------------------------------

- آقا باید با این بی دینی ها مبارزه کرد
- فوق لیسانس پرستاری

-----------------------

- به نظر من برخورد باید اصولی باشد
باید به مو برسد ولی پاره نشود
استاد دانشگاه

-----------
رشیدپور
اجازه بدهید نتیجه رای گیری را برای شما بخوانم
60.1 % با طرح ایجاد امنیت !!!!!! اجتماعی موافقند
خاک بر سر اون 40% نه ببخشید 39.1 %
که مخالفند
---------------------------
: سردار شما فکر نمی کنید اگر مبارزه با اعتیاد را بر بی حجابی مقدم می دانستید این اعتراضات پیش نمی آمد ؟
- خیر به دلیل اینکه همین مفاسد و انگلها هستند که مشتریان مواد فروشان می باشند
--------------------------

- بفرمایید بیرون شما حق ندارید حتی یک دقیقه بعد از من سر کلاس تشریف بیاورید وقت کلاس محترم است
:چشم
...
.
.
.
.
.
استاد کلاس تعطیل است ؟
وقت نماز است
------------
: دیدی امروز به خود تو هم برای آستین کوتاه گیر دادند ؟
- اشکالی ندارد در عوض از این بی فرهنگی خارج می شویم
------------
برای چه و برای که مخالفید؟ ما راضی هستیم ما دوست داریم ما کشور عزیز خود را دوست می داریم ما انسانهای با تمدنی هستیم به اندازه یک عدد 4 رقمی قدمت داریم لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا آشغال بریزد

00:05  
Anonymous Anonymous said...

بفرما اينم نضر:دي

00:28  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

ویولت جان من واقعاً موندم چطور بابت اینهمه وقتی که برای نظر گذاشتن صرف کردی سپاسگذاری کنم ؟؟؟؟؟؟
[ قهقهه ]

10:43  
Anonymous Anonymous said...

سلام.
پویان برای پست آخرت کلی نوشتم ولی نتونستم بفرستم!!! خلاصه می کنم.
آقا برای من از نزدیک پادگانتون بپرس که دل خوش سیری چنده؟؟؟ شاید قیمتش از خونه و ویلا و موبایل 5 میلیونی و ... کمتر باشه. شاید با قیمت مناسبتری از سر پل تجریش بشه اون طرفها پیدا کرد!
به هر حال با کمال میل من و نبات تو رو قاطی وبلاگهای دوستامون کردیم .

خوب باشی جوون

09:20  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

من اوچیک همهم
سروران گرامی ، تاج سر من هستید
دوستان ، حای شما روی سر منه
...
راستی جواب هاتون رو در پست بعدی میذارم

10:52  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home