Saturday, May 26

از این ورا گذری ...!ـ








از آدم های سرمایی متنفرم ... اونا نمی ذارن من کولر رو روشن کنم !... در حال حاضر از همه متنفرم! ـ

کسی چه میدونه ... شاید اگه من هم چندتا شکل عجق وجق بکشم به عنوان آثاری گرانبها به فروش برسد ... اما اگر بکشم هم نمیفروشم ! اینطوری میشه ادعا کرد آنها آثار گرانبهایی هستند !ـ

محمد جان ! * هنوز دارم فحشت میدم !!!ـ
ـ ( * محمد با محمدرضا فرق دارد ! ) ـ


!!! کشف کردم ... که هر رابطه ای تاریخ انقضا دارد

کرم ویتامینه کپک با رایحه چمن خیس شده توسط گوسفند با جوایزی همچون ؛ پوشک بچه ، آزمون های مجانی شلغم چی ، با تضمین رشد مو پس از مرگ ، سفر به هر کجا از جیب خودتان !!!ـ

ــ نتیجه منطقی : گرما اثرات سوع زیادی دارد !ـ

ــ نتیجه غیر منطقی :سربازی از آدم را آدم می کند ؟!ـ

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

منم سرمایی ام

20:33  
Blogger Unknown said...

mesenke kheyli garmete ! na?!

08:02  
Blogger Unknown said...

راستش منم سرماييم و از آدماي گرمايي متنفرم! :D
چون باعث مي شن من تمام طول تابستون هم سرماخورده باشم!

13:16  
Anonymous Anonymous said...

همينه ديگه ميگم زمستون خوبه! بعدش آثار سوع(!!!) كمتري هم داره

00:53  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home