Thursday, May 24

دوباره...ـ











تو به این و اون فحش بدی ( حالا از هر نوعش ) نه شعور من زیر سوال میره نه کسی کنجکاو میشه که من تو چه خانواده ای تربیت شدم ( یک کلام بگو تربیت خانوادگی ) حالا هی روز به روز احترام خودتو پیش من بیار پایین ... ولی گفته باشم ؛ داری بر خلاف من دوستای زیادی رو از دست میدی !!!ا

***

م م م م م م م ... نه ! ... صد دفعه تاحالا گفتم از فردا با فلانی سر سنگین میشم ولی اینکاره نبودم ... خب چه کاریه ؟؟؟... اصلا نمی گم !!!!!!ـ

***


راستی امروز احتمالا یک مهمون ویژه داریم ... اگه دوباره آدرس اینجا رو تو ماشین رختشویی ننداخته باشه حتی اگر اما اینا خوش اومدی جمعی از افسران و درجه داران اینا !!!ا

***




میگم این میتونست آرم یک دیوانهء عاقل باشه ...ـ



5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ا این عکس رو از سایت باشگاه اندیشه در اوردی ؟ می دونی عکس چه مقاله ای بود . یه مقاله در مورد معنویت بود آهان اسمش درنگی در معنویت گرایی عصر جدید بود

07:12  
Blogger Unknown said...

چه مهمانان فرخنده ای!!!


عکس خیلی جالبه فقط به نظر من برا دیوانه خالی بهتره تا دیوانه عاقل!

09:31  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

نچ ! هم.نطور که پایین عکس می بینی ... نه نمی بینی چون حذفش کردم ... از
hush puppies
است و نه یک سایت ایرانی و هرکی دوچرخه داره که سیبیل باباش نمی چرخه که !!!!!ا
این لینک عکس کاملش :ـ
http://i16.tinypic.com/6btzprb.jpg

09:47  
Anonymous Anonymous said...

باشه ولی من بیشتر از سایت باشگاه اندیشه و اون مقالهه خوشم اومد که اینو گفتم
اولش می گه : انسان فقط جسم نیست و روح او که پرتوی از روح خداوند است همواره خواهان بازگشت به اصل خویش و آرمیدن در آغوش عشق الهی است

10:21  
Anonymous Anonymous said...

اگه از این نوشته ها خوشت اومده به آثار مولانا و باباطاهر رجوع کن

10:28  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home