Friday, May 25

آخه تو هم ... ؟؟؟










یکی از دوستام همش میگه رفاقت ها بوی شاش گرفته !!!... تمام راه به همین جمله فکر می کردم ... یعنی محمد تو من رو به دستورالعمل جزوه نتورکینگ فروختی ؟؟؟ یعنی ترجیح دادی به حرف اون عمل کنی و به من نگی قضیه چیه ؟؟؟ نگی باز هم یه نتورکینگ دیگه برای یک محصول دیگه هست ؟؟؟ فقط ذکر یک کار خوب تو شرکت شما ؟!!!!!! ... از کی تا حالا التماس به بقیه که بیاین اینو از من بخرین شده یک کار خوب ؟؟؟ التماس کنی که بیاین عضو شوید و قسمتی از شخصیت خودت رو بفروشی ... بعد یک محصول فلیپینی به بقیه بفروشی به اعتبار حرف های یک سایت که معلوم نیست کی گفته معتبره ؟؟؟ ... از تو انتظار نداشتم ... خداکنه حداقل حرف هایی که زدی کپی جزوه نبوده باشه و باور خودت بوده باشه ... و اما اون آقای "عوض زاده" که بهم معرفی کردی : تنها کسی که با این فامیلی میشناختم به همراه سایر اطرافیانش بهش می گفتیم "عوضی زاده" و فکر می کنم ... این یکی هم فرقی با اون نداشته باشه ! آدمی که مملکتش رو... هموطنش رو ... دوستان و اطرافیانش رو به گلد کوئست فروخته باشه ، من که بهش اعتماد نمی کنم !!!ا ... محمد ، چرا اینکار رو با من کردی ؟ امیدوارم توی ذهنت این کار با دوست بودن مغایرت نداشته و کار نادرستی نباشه ... خداوندا هم اکنون خواستهء من از تو این است : " از راه حلال ثروتی زیاد نصیبم کن "ـ








گفتی بخر منم خریدم فقط برای اینکه به تو ثابت کنم بیخودی نبود می گفتم صحبت های من و تو فایده نداره ! ( شعور تو پایینه و نمیدونی چی از زندگی می خوای چه برسه به من ! ) ... الان دو روزه که من وبکم خریدم و بهت خبر دادم ... خب چی شد ؟؟؟ تو منو دیدی ؟! من ناراحت نیستم چون باعث شد خیلی ها که می خواستم خودمو نشونشون بدم بعد از مدت ها بطور زنده منو ببینن! ... بگذریم ... بنظر شما چرا وبلاگ من در بعضی سرور ها "فیل طتطتطر" شده !؟؟؟؟؟؟؟

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

نميشه! پول زياد و حلال اونم از خدا! جور در نمياد. جمع متضاده يا يه چيزي توي اين مايه ها

03:51  
Anonymous Anonymous said...

این فانی واقعن حرفای فانی و پوچ می زنه ها. البته ببخشید اینقدر صریح گفتم
بله با این نظرات شما منم بودم فانی می شدم

20:36  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home