Thursday, May 31

make a fun of them








مریض شدم ... حداقل اینطور فکر می کنم ! ... یک چیزی تو مایه های مازوخیسم و اینا ......!ا

اپیزود 1
مثلا می دونم اگه برای مادرم تعریف کنم که با چه جذبه ای دویست و خورده ای سرباز رو یک نفری به خط کردم ( تا از مافوقهایی که برای بازدید میان ، داد و بیداد نشنوم !!! ) مادرم زودی وکیل مدافع سربازها میشه که "اینقدر اذیتشون نکن ... حالا فوقش یه سرهنگی میاد سرت یه داد میکشه!" یا میگه "چقدر تو بدجنسی" و خلاصه ایناهآ ولی باز هم میام خونه با ذوق براش تعریف می کنم !!!ـ

اپیزود 2
می دونم اون گزارش مفصل رو که چشمام در میاد تا بنویسم هیچکس کامل نمی خونه و هیچ تاثیری در کار من نداره و فقط باعث میشه از بقیه کارهام عقب بیفتم باز هم همش رو می نویسم ... مو به مو !ـ

اپیزود 3
می دونم هیچکدوم از راهنمایی های من در مغز تک سلولی اش نمیرود ولی باز هم نصیحتش می کنم و او باز هم از همون سوراخ گزیده می شود

ــ نتیجه گیری اخلاقی : بعضی ها با رفتارشان به تو می گویند که کمتر بهشان اهمیت بده ... خب همین کار رو انجام بدین !ا

ــ نتیجه گیری غیر اخلاقی : من باید یاد بگیرم که کمتر برای اطرافیانم وقت بذارم ! ... آره خب غیر اخلاقیه ولی نتیجه ای هست که بدست میاد ... ـ






4 Comments:

Blogger Unknown said...

natijegirie gheire akhlaghit vaghean gheire akhlaghhie!
to vaght bezar , izad dar biabanat dahad baz !!! :D

23:20  
Blogger Unknown said...

rasti in axam marbut be vaght gozashtan baraye digarane ?! :D:D:)

12:16  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

:))
دقیقاً همینطوره
:D

12:50  
Blogger Unknown said...

dar in surat man aslan manzuram in nabud ke in juri bara digaran vaght bezari!!!! :O :D

08:11  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home