Thursday, April 19

money is a cure for depression









ـ هر جلسه چه مدت طول میکشه ؟
ـ یک ساعت
ـ یعنی مثلا من دارم مشکلم رو توضیح میدم بعد یکدفه دکتر میگن " [ اوهوی ] یک ساعت تموم شد ، گمشین برین بیرون؟؟؟ "ـ
ـ ( خندهء ریزی می کند که تو دلم میگم دکتر رو بیخیال برم منشیشو ببینم ) اِِِاِاِِِاِ نه دیگه اوونجوری !!ا
ـ بعد بابت هر جلسه چه مبلغی ... اینا ... ؟؟؟
ـ [ نا قابل ] پونزده تومن [ همش !!!!] ... وقت بنویسم براتون [ تا در نرفتی ] ؟؟
ـ من حتما تماس می گیرم [ شک به خودتون راه ندین ! ] !!!ـ

***
نتیجه گیری منطقی : این یعنی حاضرم دپرس بشم ولی پــــو نـــزده هزار تومن !!!!!!! ندهم که یک ساعت بشینم حرف بزنم بدون اینکه برای یارو [ آقاهه] مهم باشه !!ا

ـ نتیجه گیری غیرمنطقی یک : مهم نیست که شما سرباز وطن باشید و جانتان را گذاشته باشید کف دستتان برای دفاع از وطن ، و به مناسبت روز ارتش هویج هم دستتان ندهند و حقوق ماهیانتان بیــــــــــســـت هـــــزآآآآآااار تومن در ماه !!!!!!! باشد ، می خواستید نروید خدمت !!ا

ـ نتیجه غیر منطقی دو : پول افسردگی را درمان می کند !!! آ







2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام..مرسي از لطفت...دقيقا من يدرزو رفتم مركز مشاوره داشنگاه!!...هرچند پولي نبود ولي عين رواني هايي كه رو.شون نمي شه برن خودشونو معرفي كنن...هي رفتم دم در و برگشتم...هي رفتم و....خيلي حال داد!!

13:26  
Anonymous Anonymous said...

آخه خداییش زور داره ... باز اگه یه خانوم دکتر ملوس باشه یه چیزی ... اما زور داره پونزده هزار تومن بدی یه سیبیل بشینه جلوت !!!ـ

23:21  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home