Tuesday, April 17

some how some one dont deserve some thing









بعضی ها کاملا برعکس آدم های دیگه هستن مثلا یعنی آدم هستن ولی مثل آدمهای دیگه نیستن ... در واقع نوعی آدم هستن که نیستن یا یه همچین چیزی !!ا
مثلا معمولا وقتی شما به یک نفر خوبی می کنید او به شما علاقه مند می شود ، ولی گاهی پیش میاد که اگه به طرف بدی نکنید او فکر می کند شما فرد ضعیفی هستید و از شما زده می شود !ا
توی پادگان این مساله را کشف کردم ... بعضی سربازهام تـا وقتی از من توسری نخوردند از من خوششان نمی آمد ( جدی میگم !!! ) ... یکی از همکارانم که درجه اش از من پایینتر بود تا وقتی به حالت دستور بهش فرمان ندادم و از خواهش می کنم و لطفا استفاده می کردم برایم هیچ احترامی قایل نبود ... !ا

ـ نتیجه گیری منطقی : گاهی باید نشان بدهی که بلدی آدم بده باشی

ـ نتیجه گیری غیر منطقی : توسری زدن خیلی کیف داره






0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home