Friday, April 6

من فضول ! شما ؟؟؟









مردم به فضولی آنچنان عادت کرده اند که اگر بهشان به هر صورت ، بگویی بتوچه یا به جنابعالی ارتباطی نداره بهشون "بر می خوره" !!!ا به عنوان مثال در تمام موارد زیر افرادی که سوال کرده اند بعد از شنیدن "به شما ربطی نداره" شاکی شده اند

***********************************
ـ جناب سروان شما کدوم پادگان هستین ؟
ـ چطورمگه ؟!ا
ـ همینجوری ... می خواستم بدونم !!!ا
ـ لزومی نداره شما بدونی جانم ، خدانگهدار !!ا
ـ ( سوال توسط نگهبان محلمون پرسیده شده بود و پاسخ قیافه اش را عوض نموده بود !!! )ا
***
...
ـ با کی حرف می زدین موبایلتون اشغال بود ؟؟؟
ـ چطورمگه !؟
ـ آخه یک ربعی میشه که اشغالین !ا
ـ خب ، امرتون !؟
ـ نه ! آخه هیچوقت گوشیتون انقدر اشغالی نداشت ...ـ
ـ با من کاری داشتین که تماس گرفتین ؟؟
ـ [ با لحن دلخور ] حالا چرا ناراحت میشین ؟!!!ا
( سوال توسط شاگردم پرسیده شده بود )
***

در سلمانی : ـ
ـ راستی شما با لیسانس رفتین سربازی ؟؟؟
ـ بله
ـ یعنی نمی تونستین برین سر کار یا برین خارج و نرین سربازی ؟؟؟
ـ اونوقت شما چرا اینارو می پرسین !؟ ... می بخشید می پرسماآآآآ آخه من فکر نمی کنم به شما ارتباطی داشته باشه!ا
ـ[ لبخند می زنم اونم میخنده ] ـ
ـ سو تفاهم نشه! ... ما عادتمونه از همه سوال کنیم ... ـ
ـ [ من با لبخند ] سو تفاهم نشه ولی من عادت ندارم به هر کس سوالی میکنه جواب بدم !!!ا
***

ـ صبحونه نمی خوری ؟
ـ نه
ـ چرا ؟!!ا
ـ اشتها ندارم
ـ چرا ؟؟؟
ـ ...!!!ا[ خب چی بگم ؟؟؟! ]ا




2 Comments:

Blogger Unknown said...

سلام.
مطلبت خیلییییی خوب بود.واقعا این کنجکاوی ها بعضی وقتها اعصاب آدمو به هم میریزه!
در ضمن ثبت شدن وبلاگتم در گوگل تبریک میگم@};-@};-@};-

07:12  
Anonymous Anonymous said...

سلام پویان
از لطفی که به ما داری ممنونیم . و باید بگیم تو واقعا قلم جذابی داری .
امیدواریم سربازی هم زودتر تمام شه

11:01  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home