Tuesday, April 3

my mobile rings just when ...









موبایل من هیچوقت زنگ نمی زنه ... هرچی نگاش میکنم هم از رو نمیرود !ا
این دستگاه نفهم فقط وقتهایی زنگ می زنه که
ـ وسط خیابون هستم می خوام از خیابون رد بشوم
ـ داریم با بروبچه ها دست همدیگر را پس می زنیم که حساب کنیم
ـ وقتی در اتاق بو هستم
ـ وقتی من خونه نیستم ولی موبایلم هست
ـ وقتی من پادگان هستم ولی موبایلم نیست
ـ وقتی کسی که نمی خوام صدای نحسشو بشنوم زنگ می زنه
ـ وقتی میگم چه خوب میشه الان که دارم می خوابم کسی بهم زنگ نزنه
ـ وقتی خوابم






6 Comments:

Blogger Unknown said...

matalebe jalebi dari.
ejaze midi link bedam?!


http://www.parydaryaee.persianblog.com/

10:16  
Blogger دیوانه ی عاقل said...

پری جان لینکت را در لینکهای سمت راست صفحه قرار دادم ... تو عمرم یه بار یه پری دریایی از من کاری خواسته آخه مگه میشه گفت نه ؟؟؟

10:34  
Blogger Unknown said...

Salam.
merc az lotfet :) manam linketo gozashtam.

10:56  
Blogger Unknown said...

سلام
راستش اول می خواستم همین "دیوانه عاقل " بذارم ولی گفتم شاید خوشت نیاد!
حالا عوضش کردم.

15:45  
Anonymous Anonymous said...

salam
mamnoon ke be webloge man amadid .
neveshtehaee ke dar weblogam hast , hame male khodam hast! chetor ?
shad bashi

16:39  
Anonymous Anonymous said...

Well written article.

02:24  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home