Monday, March 26

A sweet day dreeming









پنج صبح از خواب بیدار میشم باید شیش و نیم پادگان باشم ... سرویس پر و من باید روزی دو تومن از جبیم بدم و برم ... کلی کار در انتظارم هست با استرس اضافه ... عمر تلف می شود صاحبدلان جفاست خدایی اینا ... اما باید احساس مثبت به خودم " تلقین " کنم !! ... به آکام شهر فکر می کنم ... چقدر اونیکی خوشگل بود حیف که بجای تصویرش ، تصویر سرهنگ با محاسن و سیبیل انبوه میاد جلو چشمم ! ... خب شاید بهتره به مناظر طبیعت شمال فکر کنم ... یه نفس عمیق ... اه اه اه دیروز جورابم را نشسته ام ! بله صبح اول صبح با روحیه ای عالی ریه هایم پر از گاز خردل می روم تا از میهنم دفاع کنم !!! ... یادم رفت بگم که تازه جونم رو هم گذاشتم کف دستم برای دفا از میهن و موبایلم رو هم نمی توانم ببرم ... تمام این سختی ها فقط و فقط برای دفاع از میهن و فرار مغز ... نه منظورم فرار از تنبلی و من که راست میگم ... سرهــنگ ! مقاومت کنید ! من دارم میــاآآآآآآآم!!! ـ





2 Comments:

Blogger Unknown said...

salam
to ke moshkele mano nadari !
webloge ghashangi dari.
Omidvaram dorane khosh sarbazit har che zudtar tamum she !
rasti , merc ke behem sar zadi.

12:00  
Anonymous Anonymous said...

salam aziz
manam mibayest beram sarbazi
ama khob nemiram
baraye ki khedmat konam
az ki defa konam
???
khedmat az jame ei ke hich neshoni azash nadaram?
ya defa az mamlekati ke 1 metresham be name man nist?
!!!
khodaish

13:12  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home