Sunday, February 17




یکی عاقلی دید بی دست و پای


الا یا ایها الخوانندگانم ـــــــــــ ز رسم شاعری چیزی ندانم
غلطی کردم و گفتم شعری ـــــــــــ یکی گفت به ، یکی گفتا بمیری !ـ
همین باشد که هست تا مدتی چند ـــــــــــ هوس دارم به گفتار مصرع و بند
ندارم در شعر من هیچ ادعایی ـــــــــــ لیک خود ندانم کم ز مولانا و سعدی
می‌بینید قصد تعریف از خود را ندارم ـــــــــــ ( ویبره ی آن دو در قبر نیز میدانم ! )‌ ـ
جوانی است و هزار راه نرفته ـــــــــــ یه وبلاگ و هزار حرف نگفته

پری جان تو اگر بنده نداشتم ـــــــــــ چه خاکی بر سر خود می‌فشاندم ؟
سپاس بس فراوان بر پیشگاهت ـــــــــــ تمام این پستها یکجا فدایت
ز بین دوستان و آشنایان ـــــــــــ کامنت تو اول بر من شد نمایان

فاطی‌جان بس تشکر فراوان ـــــــــــ جهت زحمتهای دیدنمان
گذز از شیراز ، غربال سخت ـــــــــــ بهر کامنتی به حقیر در پایتخت
امید است به لطف و الطاف الهی ـــــــــــ در دهه فجر هر چه میخواهی بیابی

آوین‌جان سربازی "کاری" نکرده ـــــــــــ بدون چه گو ! ( و گوی " کرده " ! ) ـ
آخه جان دلم جانم فدایت ـــــــــــ کردم اینهمه توصیف من برایت
ز برده‌داری نوین گفتم ـــــــــــ ز حذف خواب نازنین گفتم
از آن مردان بیسواد زورگو ـــــــــــ تو تازه گویی‌ام از بدیش گو ؟؟؟

فانی جان تو یکی لطفاّ خاموش ـــــــــــ نزن بهر اشعار من یکی جوش
هنوز شعرت را نکردم من فراموشـــــــــــ خودت به آن نصیحتت بکن گوش


ـــــــــــ
ـ



ـ

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home