Thursday, February 14








به به ! ... به به ! ـ
علاوه بر خطه شمال ، در شیراز هم فـ.یلـ.تر شدیم
به به ! به به ! ... بله پری دریای عزیز آپ کردی ولی ای کاش نمیکیردی !!!! آخه من بدون جی‌اف با خوندن اون آپ بدتر شد حالم !!! ـ
...
به به !‌به به ! کار پادگان کم بود کلی متن بهم دادن توی خونه بهشون رشیدگی کنم ... گفتم که : قبلاً میگفتن برده‌داری الان میگن توفیق الهی ... تکلیف ... وظیفه !‌فاطی‌جان چیزی که اجباراً باید رفت سراغش حسرت نداره که ... ـ
...
به به !‌... به به ! ... نمیماجونم من چهارتا دوست مثل تو داشتم ، غمی نداشتم ! ... تریپ به تریپ در !!! ـ
...
به به ! به به ! ... همینجوری ! ـ
...
به به ! به به ! ... امروز مثل الان خل و چل میزنم ! به به !‌به به ! بببه به !!!!!! ولی درعوض امروز به دلیل بروز شوخی‌ها و متلکهای زیبا و خنده‌دار به استادان عزیز با کلی از خانومای کلاس آشنا شدیم ! ( چرا ؟! ) ـ
...
گفتم غم تو دارم ... گفتا ! به به ! به به ! ـ
گفتم که مال من شو ... گفتا به به ! به به ! ـ
گفتم به به !‌به به ! ... گفتا منم به به !‌به به !ـ
...
اسپری ؟ به به ! به به !ـ
...

  • نتیجه گیری منطقی : ... به به !ـ


  • نتیجه گیری منطقی : بـــــــــــــــــــــــــــــــــه بــــه !!!ـ


    ـ
  • 0 Comments:

    Post a Comment

    Subscribe to Post Comments [Atom]

    << Home