Friday, February 9

مسابقه هرچی من میگم تو بگو نه !!!ا





فیلم "بانویی در آب" تمام شده و من هنوز تحت تاثیر داستان هستم و مجذوب زیبایی آن نورف که صدای مادرم شنیده می شود "فیلم جالبی نبود!!" این اولین بار نیست و آمار میگه این موضوع بخصوص در مواقعی پیش میاد که مامان خانوم احساس کنه من از هنرپیشه یا شخصیت زن داستان خوشم اومده

نتیجه گیری قبلی : مامان ها نسبت به دخترهای مورد پسند پسرهایشان فوق العاده حسودند...!ا
نتیجه گیری غیر قبلی : من که هنوز چیزی نگفتم!!!...از کجا می فهمه ؟؟؟



<<<<
من دارم اعزام میشم به یک لشکر مرزی اونوقت دارم به چیا فکر می کنم؟؟... یاد روزی افتادم که اسم وبلاگم رو گذاشتم دیوانه ی عاقل... ): ... (: !ا


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

دیونشو کار ندارم ولی این حرفات کاملا عاقلانه بود

09:56  
Anonymous Anonymous said...

hey, uve put up one of my pics here :-)

thanks ...

I didn't understand a word of what you have written :-( i can't read arabic

08:57  
Anonymous Anonymous said...

Hi
If you write your email or your blog address I could send you the translation ;)

11:49  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home