Monday, September 17

چیزچرخ !!! ـ






اول از همه اینکه گوشه ای از هنر‌م را می‌توانید در اینجا ببینین <<هنر من ! ـ>> ـ


من نمیدونم دختری به اون خوشگلی و مامانی داشت پشت تلفن منت کیو اونطوری می‌کشید آخه ؟؟؟ ... منظورم اینه که مگه من مُردم که ...!! ـ


خیابان گردی هم چیزیه مثل چرخیدن تو سایت‌های مس ...ـلجن ...ـتهجن ... هرچی ! ( من نمی‌روم که بدونم چی هستن خب ؟! ) ... یه عالمه سرک می کشی و خیلی چیزهای جالب ممکنه ببینی ولی چیزی که می‌خوای بدست نمیاد ... !!! ـ


حالم بهم می‌خوره از این سایتهایی که بدون اینکه راجع به یک نرم‌افزار چیزی بدونن راجع‌بهش تبلیغ می‌کنن !! ـ


خیلی باحاله هاآآآآآ !! ... می‌خوام یک نفر رو دعوت کنم شام بریم بیرون هیچکس نیست !!!!!! ـ


خداوندا کي خواهد شد زمان آنکه با دوستانم کنار استخر خانه ام در حالي که خدم و حشم از ما پذيرايي مي کنن نشسته و مانند گرجي ها بنوشيم و بخنديم تا صبحگاهان ... !؟





edelweiss ـ آهنگ گل یخ از فیلم اشکها و لبخندها ـ صحنه ای که کاپیتان همراه با نواختن گیتار می خواند


2 Comments:

Blogger Unknown said...

age kamtar az monaliza be in asare honari baha dade beshe , haghet paymal shode , az man goftan budaaa

05:18  
Blogger Unknown said...

rasti
Arezu bar javanan eib nist ;)

05:22  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home