Tuesday, September 11

all are the same ...





پسرا نمي فهمند ممكنه دختر نظرش راجع به اونا عوض بشه و بهم بزنه و دخترا نمي فهمند كه پسرا دوست دختر ميخوان براي چي ؟؟؟
دوست رشتيم مدت ها بود كه ميگفت "... و برام مهم نيست چطور ولي ميخوام يك دفعه هم كه شده اين لذت را با تو تجربش كنم " ـ خب موقعيتش پيش اومده و بهش خبر دادم و گفتم ميتونه بياد تهران پيشم و ايندفعه اينطوري گفت : " ميدوني چيه ... اين روزها راجع به ما دختراي رشتي حرف زياده و هم من هم بقيه دختراي رشت رو اين مساله حساس شديم و ميخوايم بيشتر احتياط كنيم و ... !" ـ
و بعد تا گفت بخصوص كه مادر تو هم از دختر رشتي براي تو خوشش نمياد پريدم توي حرفش و گفتم "ببين ! تا تو گفتي رشت ، خودم همه اين عباراتي كه آماده كردي رو فهميدم . هيچ اصراري نيست دعوتم رو بپذيري و هيچ اصراري نيست همديگه رو ببينيم !! " ـ
دستپاچه اضافه كرد : " منظورم اينه كه ما حضوري همديگرو ببينيم تا بيشتر با هم آشنا بشيم !" ـ خندم گرفت
آشنا بشيم ... بعد از سه سال !!!!!! ـ
... نه من تغير كردم نه ... اميدوارم اون تغير كرده باشه و ايندفعه دست از سرم برداره ما اينترنتي آشنا شديم و بعد از 6 ماه صحبت ازدواج رو پيش كشيد و از من خواست راجع به ازدواجمون فكر كنم ... مدتي راجع بهش باهم حرف زديم و نتيجه نگرفتيم ... مدت زيادي از روزي كه با گريه از من خواسته بود به رابطه مان ادامه بدهيم و من مي گفتم نه گذشته ... قرار شد ديگه راجع به ازدواج حرف نزنيم و دوست بمونيم ما حضوري همديگرو نديديم و فقط با وبكم و تلفن صدا و تصوير هم رو داريم و بارها بهش گفتم كه هيچ قصد ازدواج باهاش ندارم ولي نميدونم چرا فكر مي كنه يادم ميره كه نميخوام باهاش ازدواج كنم ؟! ـ

ــ نتيجه گيري منطقي : هيچ دختري در ايران نيست ( سراغ ندارم ) كه بدونه هدف اوليه پسرا از دوست دختر و دوست پسر بودن ازدواج و " آشنايي بيشتر " نيست و فرق اين داستان رو با نامزدي بدونه حتي اگه يكي مثل من از همون اول بگه من قصد ازدواج ندارم ! ـ

ــ نتيجه گيري غير منطقي : اون نياد پيشم و من هم كس ديگري رو دعوت نكنم ؟؟؟؟؟؟


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

هیچکس هیچکس رو نشناخت. آره داداشم

12:43  
Anonymous Anonymous said...

سلام،
اولندش كه مدتيه ازت بي خبرم دوست عزيز. سربازي به كجا ريد؟
بابا شما كي مي خوايين ما خترها رو درك كنين.

05:43  
Anonymous Anonymous said...

khob kam kam zamune avaz mishe ;-)

09:12  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home