Sunday, September 16

لحظه مهم بوسه






she is all that


ديشب فيلم
she is all that
را ديدم. قشنگ بود اگرچه داستان شبيه خيلی فيلمهای ديگه بود که اول کار يک دختر دست و پا چلفتی هست که آخر فيلم انقدر کارش درست ميشه که همه براش ميميرن و آخر فيلم هم معلومه قراره به کی برسه ولی من لذت بردم و ديدنش رو هم به کسايی که از فيلمهاي عاشقانه خوششون مياد توصيه می کنم . البته يک اشکال کوچيک وجود داشت : شبکه ام بی سی ذليل مرده طبق معمول لحظه زيبای بوسه‌ای را که تمام فيلم برای آن لحظه ساخته شده بود را سانسور کرد ... ! ـ

ي ی


خيلی افتضاحه‌هاآآآآ ؟! ... در سرچ‌ها ی با ي فرق داره و اولين معنيش اينه که اگر در کلماتی که برای سرچ می‌دهی از ی فارسی استفاده کنی نتايجی که با ي عربی نوشته شده باشه رو نميبينی و البته بالعکسش هم همينگونه ... هنوز يک نرم‌افزار درست و حسابی برای حل اين معزل و موارد ديگر مشکلاتی که در تايپ فارسی وجود داره ديده نشده ... هرچند
traylayout
بعضی چيزارو مثل نيم‌فاصله ، و تايپ ی فارسی رو انجام ميده ولي باز هم اين مشکل ميمونه که ی فارسی در بين کلمات جدا تايپ ميشه و بايد از ي عربی استفاده بشه

تنهایی


هميشه ميگم تنهایی خیلی خوبه و منتظرم که یک روز تنها باشم با خودم و همیشه وقتی با خودم تنها میشم میمونم که چه غلطی کنم ؟؟؟

نمیشه گفت ... ـ


دو نفر همزمان لیسانس می گیرن . یکی میره سربازی و دیگری در همین زمان فوق لیسانسشو هم می گیره ... نمیشه گفت کدومشون برد کرده ... چون ممکنه اونی که سربازی بوده بعد از پایان سربازیش موفق بشه و اونیکی دکتراش رو هم بگیره ولی هیچی نشه ... ولی یک چیز رو با قاطعیت میشه گفت : اونی که رفته سربازی 2 سال از بهترین سال‌های عمرش رو از دست داده

Perfection


میشه ... مثلاً دختر یا پسری که قیافه آنچنانی هم نداشته باشه میتونه کاری کنه که انقدر جذاب بشه که نگو ولی اغلب مردم اینکارو نمی‌کنن چراشو هم نمیدونم مثلاً پسره میتونه ورزش کنه و رو فرم بیاد و دختره میتونه یوگا کار کنه و ... ولی نمی کنن ... عین خودم ... شاید اعتماد به نفسمون زیادی زیاده !!! ـ

تعویض قالب


به زودی در این وبلاگ قالب جدید جایگزین خواهد شد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home