Monday, January 29

شد خزان گلشن آشنايی








واقعیت اینه که این وبلاگ اونقدر سنگین و با شخصیت نیست که جای نوشتن ترانه "شد خزان" باشه ولی خودم مدت ها دنبال ترانه و آهنگش بودم برای همین متن رو اینجا می نویسم و لینک دانلود را در لینکهای پايين صفحه گذاشتم




شد خزان گلشن آشنايی
بازم آتش به جان زد جدايی
عمر من ای گل طی شد بهر تو
وز تو نديدم جز بد عهدی و بی وفايی
با تو وفا کردم تا به تنم جان بود
عشق و وفاداری با تو چه دارد سود
آفت خرمن مهرووفايی
نوگل گلشن جوروجفايی
از دل سنگت آه
دلم از غم خونين است
روش بختم اين است
از جام غم مستم
دشمن می پرستم
تا هستم
تو مست از ميل چمن
چون گل خندان از مستی بر گريه من
با دگران در گلشن نوشی می
من زفراغت ناله کنم تا کی
تو می چون ناله کشيدن ها
من و چون گل جامه دريدن ها
به رقيبان خاری ديدن ها
دلم از غم خون کردی
چه بگويم چون کردی
دردم افزون کردی
برو ای از مهر و وفا عاری
برو ای عاری ز وفا داری
که شکستی چون گل بس عهد مرا
دريغ و درد از عمرم
که در وفايت شد طی
ستم زياران تا چند
جفا به عاشق تا کی
نمی کنی ای گل يکدم يادم
که همچو اشک از چشمت افتادم
تا...که...بی...توبود
از...غم...خون...دل من
آه از دل تو
گر چه زمهنت خارم کردي
با غم و حسرت يارم کردی
مهر تو دارم باز
بکن ای گل با من
هرچه توانی ناز
کز عشقت میسوزم گل


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home