Thursday, July 26

اَه ! ـ






كلاس حافظه برتر دكتر سيدا تموم شد و در مورد حافظه واقعا شاهكار بود و همونطور كه قول داده بود حافظه ما الان قادر به حفظ يك عدد 100 رقمي، در حدود 3 دقيقه يا كمتر هست . فردا دارم ميرم كلاس حس برترش و در دوره آينده تكنيك برترش هم شركت خواهم كرد .( اين دوره شركت نكردم چون فكر نمي كردم واقعاً همينطور مفيد باشه و كارگاه حس برترش رو هم همين ديروز ثبت نام كردم ! ) ـ



اگه فعاليت دسته جمعي خوبي سراغ دارين بهم بگين ... خرج زيادي نداشته باشه ... ـ


مادرعزيزتر از جان دوباره گير داده به لباساي ساده من كه اينها اصلاً قشنگ نيستن ... من تا حالا به لباس پوشيدنهاي عجيب غريب شما گير دادم كه شما انقدر به من گير ميدي ... تركه از دوست دخترش مي پرسه من لهجه دارم ميگه نه بعد تركه ميگه ولي ثو ييكم لهضه داريهاآ ... ـ


تقويت حافظه - با خوردن اين مهجون حافظه شما تقويت شده و اعصاب آرامي خواهيد داشت
و به كمك اين روش ريلكسيشن بعد از 50 ثانيه چنان خواب عميقي خواهيد داشت كه 1 ساعت خواب رفتن به اين روش برابر 1 ساعت خواب عادي خواهد بود . دكتر سيدا مرد حافظه ايران كلاسهايي را در اين زمينه برگزار مي كند . يوگا نيز كمك زيادي به اين مساله مي كند كه روشهاي مختلف آن را در اينجا بيان مي كنيم

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home