Saturday, October 14

دختران نجیب

اپیزود اول
ـ اگه مامانت منو ببینه حتما از من خوشش میاد !ـ
ـ وقتی من نمیخوام با تو ازدواج کنم اصلا لزومی نداره مامانم تورو ببینه !!ا
ـ چقدر تو زود تصمیم می گیری!ـ


اپیزود دو
زیـــــــــنگ !ـ
ـ بله ؟
ـ سلام من دختر همسایتون آقای فلانی هستـــــم کلیدم رو فراموش کردم میشه در رو برام باز کنیـــــــــــــن؟؟ـ
ـ( این خانوم از وقتی فهمیده تو ین خونه یک پسر فارغ التحصیل مجرد هست کلیداشو یادش میره ببره . فقط نمیدونم چرا فقط کلید ورودی رو که آیفون تصویری داره یادش میره ولی بقیه کلیدها رو داره !! ) ـ


اپیزود سه
ـ آفلاین : خیلی ممنون که تولدم رو بهم تبریک نــگفتی !!ا
ـ آفلاین : خواهش می کنم ... هر چی فکر کردم دیدم هیچ طور دیگه ای نمی تونم جبران جواب ندادنت به آفلاینهام و به روی خودت نیاوردن تولدم رو بدم !!ا

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home