Monday, September 11

تست دیوانگی

در یک آزمایش برای تشخیص میزان دیوانگی از هر دیوانه خواسته شد که یک جمله بگوید . برخی جملات چنین بود
ـ من دوتا میگم : جمله جمله... نمرم بیشتره
ـ به من فحش دادی...؟!! ( حمله به فرد سوال کننده )ـ
ـ دیوونه غم نداره خودش خبر نداره تو اون منو دیدی ؟؟
ـ ایهیغ... دلم تنگه برای ......... خودم ! منم دلم تنگ شده بود . اصغر ! حمید ! ( خودشو بغل میکند ) ...!ا
ـ آقا به خدا من دیوونه نیستم !! چطور اون آقاهه تو تلویزیون گفت هاله نور دور سرم هست کاریش نداشتین... ا... ولم کنین!!...ـ
ـ اوه کاجوکی!!... اوم چقده ترده!... ( قبل از اینکه بقیه میکروفون رو بخوره می برنش! )ا
ـ فکر کردین می تونید از زبون من حرف بکشید بیرون؟!! ... این که گفتم حرف نبود!!... اینیم که الان گفتم توضیح نیست!... اصلا من الان اینجا ( اشاره به خودش ) نیستم!!...ـ
ـ چرا اینقدر از من سوال می کنید ! من دیوونه اینو فهمیدم شما خل و چل ها کی میخواین بفهمین ؟!ا
ـ شب تاریک است چون اگه نبود اونوقت شب نبود پس روز بود و اگه روز بود... کدوم احمقی همچین سوالی رو پرسید ؟؟؟
هرچی میخواین اینجا بگین



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home