Friday, July 21

دیوونه شناسی قسمت بعدی

 
در این مقا ل به بعضی رفتارهای تخصصی دیوانگان عاقل میپردایم :
نمونه اول - از سالن تئـاتر بیرون می آیید و می ایستید ساعتتان ر نگاه کنید ناگهان یک نفر شانه های شما را میگیرد , به کنار میبرد تا خودش رد شود بعد به خانه میرسید متوجه می شوید کیف پولتان از جیب چپ به راست رفته و کمر بند تان نیست. کسی که شما را کنار زد یک دیوونه عا دی و کسی که بقیه کارها را کرده یک دیوونه عا قل بوده است.

نمونه دوم – یک نفر وسط حرف دیگری میپرد : کسی که داشته حرف میزده به حرفش ادامه میدهد تا دومی خفه شود اگر دومی خفه خون نگرفت و اولی صبر کرد تا حرفهای طرفش تمام شود بعد انگار نه انگار طرف حرفی زده بقیه حرفش را ادامه داد او یک دیوونه عاقل است . اگر هم شما به حرف زدن ادامه دادید هم طرف مقابل شما ، میتوان ادعا کرد که الان یکی از آن دو دیوانه دارد این وبلاگ را میخواند

نمونه سوم – تو آزمایشگا ست داریم روش کار می کنیم...

نمونه چهارم – اگر کسی نه کار داشت ، نه خونه ، نه سربازی رفته باشه و در این شرایط ازدواج هم کند هم خودش هم طرفش هردو دیوانه های معمولی هستند . اگر کسی خونه ماشین و کار داشت و بعد از ازدواج هم آنها را از دست نداد یا اصلا ازدواج نکرد ، او دیوونه عاقل است .

نمونه پنجم – اگر پسری با دختری قرر گذاشت و دختره نیومد سر قرار بعد گفت میخاستم امتحا نت کنم : الف – اگه پسره دوباره با اون نکبت قرار بذاره در اینصورت پسره یک دیوانه خر است . ب- اگر پسره گفت اشکالی نداره من بخاطر تو هر کاری می کنم ، در صورتی که خودش هم سر قرار نرفته بوده او یک دیوونه عاقل است !

نمونه آخر- اگر شما در حین خواندن این صفحه اخم کرده و بگویید یارو دیوونه است در اینصورت دیوونه خودتی ولی اگه بگویید دمش گرم و یا کارش خیل درسته و از این حرف ها در اینصورت شما آدم فهیمی بوده با کمی تمرین میتوانید یک دیوونه عاقل شوید و اگه با خواندن این مطالب احساس کردید حرف دلتان را خوانده اید و برای نوشتن مطالب بعدی کمکم کردید چاکر هرچی دیوونه عاقل با معرفته میباشیم


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home